назад
02.08.17

На Сумщині розширюється мережа дистанційних та мобільних консультаційних пунктів доступу до правової допомоги

ShM 2017 07 26  adresna dopomoga bereza 1Місцеві центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги здійснюють розширення мережі локальних точок доступу населення до правової допомоги шляхом забезпечення роботи існуючих та створення дистанційних пунктів, а також проведення виїзних консультацій у рамках роботи мобільних консультаційних пунктів, зокрема з метою надання адресної правової допомоги одиноким особам, особам похилого віку, особам з обмеженими фізичними можливостями за місцем їх фактичного проживання чи перебування.

Сумщина за підсумками І півріччя цього року посідає в Україні 13 місце із 25 за кількістю дистанційних пунктів, яких налічувалося 75. За 7 місяців 2017 року правову консультацію у дистанційних пунктах доступу отримали 605 осіб. У липні цього року відкрито ще 6 дистанційних пунктів. На цей час в області функціонує 81 дистанційний пункт (Сумський місцевий центр – 26, Конотопський місцевий центр – 21, Шосткинський місцевий центр – 18, Охтирський місцевий центр – 16).

ShM 2017 06 06  adresna dopomoga

Так, 23 – в органах місцевого самоврядування (сільських, селищних, міських, районних радах); 21 дистанційний пункт утворено на базі обласної, районних та сільських бібліотек; 18 – у центрах зайнятості населення; 6 – у територіальних установах центральних органів виконавчої влади, зокрема, управліннях праці та соціального захисту населення, Пенсійного фонду України тощо; 5 – у закладах соціального обслуговування населення; 3– у навчальних закладах; 3 – у судах; 2 – у закладах охорони здоров’я.

OkM 2017 07 03 adresna dopomoha 1

Одним із найпоширеніших способів організації роботи таких відділених точок доступу, що успішно застосовуються місцевими центрами для зручного та оперативного спілкування з клієнтами, є використання Skype-зв`язку, зокрема, через розгалужену систему бібліотечних установ у рамках проекту «Бібліоміст».

ShM 2017 06 13 Adresna pravova dopomoga

Також, дистанційні пункти працюють за формою проведення особистих прийомів громадян, які проводять працівники місцевих центрів, у тому числі, із залученням на громадських засадах адвокатів, представників правозахисних організацій, державних органів та органів місцевого самоврядування тощо, за допомогою он-лайн консультувань, телефонного зв’язку.

SuM 2017 07 31  adresna dopomoga 2

За 7 місяців 2017 року працівниками місцевих центрів в рамках роботи дистанційних пунктів доступу здійснено 255 особистих прийомів громадян, у тому числі: Конотопський місцевий центр – 96, Охтирський місцевий центр – 65, Сумський місцевий центр – 65, Шосткинський місцевий центр  – 29.

Проведено 197 скайп-зв`язків, телефонних зв’язків, он-лайн консультувань тощо, у тому числі Конотопським місцевим центром – 55, Сумським місцевим центром – 51, Шосткинським місцевим центром – 49, Охтирським місцевим центром – 42.

OkM 17 05 22 ADRESNA DOPOMOGA 1

За 7 місяців 2017 року працівниками місцевих центрів здійснено 335 виїзних прийомів (Конотопський місцевий центр – 105, Сумський місцевий центр – 92, Шосткинський місцевий центр – 85, Охтирський місцевий центр – 53). Загальна кількість осіб, які звернулися за цей період за правовою допомогою, становить 932 (Конотопський місцевий центр – 293, Сумський місцевий центр – 230, Охтирський місцевий центр – 220, Шосткинський місцевий центр – 189). У ході роботи мобільних консультаційних пунктів адресну правову допомогу отримали 62 особи (Шосткинський місцевий центр – 24, Охтирський місцевий центр – 17, Сумський місцевий центр – 15, Конотопський місцевий центр – 6).

ShM 2017 06 29 adresna dopomoga 2

 Діяльність місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги спрямована на забезпечення спрощення доступу громадян до безоплатної правової допомоги шляхом утворення та розвитку мережі дистанційних та мобільних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги.