назад
26.02.19

Нововведення у законодавстві про протидію булінгу обговорили з педагогами

bulihg 3 22.02.2019     З ініціативи Хмельницької обласної бібліотеки для юнацтва, департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради та педагогів-правознавців шкіл міста Хмельницького в обласному центрі відбувся круглий стіл «СтопБУЛІНГ», під час якого розглянули нововведення в законодавстві щодо відповідальності учасників освітнього процесу за вчинення булінгу.

     На запрошення Олександра Дейнеги, методиста департаменту освіти та науки Хмельницької міської ради Ольга Чорна, фахівчиня Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Хмельницькій області, 22 лютого взяла участь у засіданні круглого столу «СтопБУЛІНГ».

     Юристка регіонального центру разом із колегою, фахівчинею Головного територіального управління юстиції у Хмельницькій області Іриною Щербиною, детально роз’яснила вчителям значення змін в законодавстві щодо відповідальності учасників освітнього процесу за вчинення булінгу. Учасники заходу обговорили, як вчителю на практиці застосовувати норми закону, визначили алгоритм дій педагога у разі виявлення ситуації цькування в освітньому закладі.
bulihg 5 22.02.2019

     «Відповідно до нововведень кожен навчальний заклад тепер зобов’язаний розміщувати у відкритому доступі на веб-сайтах такі документи, як: правила поведінки здобувача освіти в закладі освіти;план заходів, спрямованих на запобігання та протидію булінгу (цькуванню) в закладі освіти;порядок подання та розгляду (з дотриманням конфіденційності) заяв про випадки булінгу (цькування) в закладі освіти;порядок реагування на доведені випадки булінгу (цькування) в закладі освіти та інформацію про відповідальність осіб, причетних до булінгу (цькування)», – наголосила Ольга Чорна.

     На завершення засідання юристка центру запропонувала педагогам заповнити невеличку анкету щодо булінгу в школі. На питання «Що варто доопрацювати у законодавстві?» вчителі однозначно зауважили, що потрібно ще попрацювати над визначенням самого поняття булінгу, особливо щодо кваліфікації певних дій учнів. На питання «Яка роль вчителя при виникненні булінгу?» більшість відповіли, що вчитель не повинен бути байдужим, а має виступати фасилітатором і тісно співпрацювати з батьками. Аналізуючи практичні ситуації, вчителі зауважували, що уникнути булінгу можна лише за умови постійної роботи з учнями та батьківською громадою.