назад

Охтирський центр правової допомоги як друга ланка – про це говорили у Охтирці

OkM 2017 06 30 konferencia  2Сьогодні, 30 червня, на конференції в Охтирському міськрайонному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги (БВПД) підводили підсумки результативності напрацювань за 2 роки роботи центру як другої ланки системи правової допомоги. Із метою доведення до широкого кола осіб інформації про діяльність Центру за 2015-2017рр., на захід було запрошено представників ЗМІ.

 

Розпочалася конференція зі вступниого слова заступника директора Охтирського МЦ з надання БВПД Миколи Кравченка, де нагадав про етапи становлення системи безоплатної правової допомоги в Україні. Наголосив на важливості роботи на перспективу. Потім він урочисто вручив грамоту за сумлінну працю, ініціативність та професіоналізм головному спеціалісту Марині Лапоног та  побажав такого ж завзяття та успіхів на майбутнє. Микола Кравченко розповів: «Діяльність  місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за 2 роки діяльності була спрямована на виконання основного завдання – підвищення правової свідомості, культури та освіченості населення, забезпечення надання безоплатної первинної правової допомоги і безоплатної вторинної правової допомоги, забезпечення доступу до електронних сервісів Міністерства юстиції України. Як правило, звернення осіб стосувалися сімейного права (розірвання шлюбу, стягнення аліментів, зміна розміру стягнення аліментів, позбавлення батьківських прав), спадкового (визнання права власності на майно в порядку спадкування як за законом, так і за заповітом,  надання додаткового строку доля подання заяви про прийняття спадщини, визнання заповіту недійсним порядку посвідчення заповіту), інших цивільних (визнання права власності в порядку приватизації, порядку укладення договору купівлі-продажу будинку, дарування будинку, стягнення боргу за борговою розпискою), адміністративного права та права соціального забезпечення (порядку нарахування пенсії та субсидій, оскарження дій органів державної влади та місцевого  самоврядування», – зауважив Микола Кравченко.

OkM 2017 06 30 konferencia  3

У другій половині заходу учасники обговорили питання, присвячені роботі центру як «фронт-офісу» у частині здійснення прийому документів та видачі оформлених результатів надання адміністративних послуг у сфері державної реєстрації громадських об’єднань. Більш детально на цьому питанні зупинилася Марина Лапоног – головний спеціаліст правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги. «За рік роботи як «фронт-офіс» щодо прийняття та видачі документів від громадських об’єднань за консультаціями звернулося 98 представників громадських організацій, прийнято документи від 68, по 52 із яких прийнято рішення про реєстрацію». Нею також доведено присутнім статистику роботи бюро правової допомоги, які є відокремленими підрозділами Охтирського МЦ з надання БВПД у частині прийняття та видачі документів від громадських організацій, а саме: надано 69 консультацій, 43 прийнято документи, із яких зареєстровано 23. «Такі показники свідчать про активну громадську діяльність», – додала вона.  Марина Лапоног також розповіла про організації та установи з якими налагоджено тісну співпрацю з метою забезпечення доступу громадян до правової допомоги.

OkM 2017 06 30 konferencia  1

Серед запитань журналістів були наступні: скільки у місті діє громадських організацій, з якими реєстраційними діями зверталися найчастіше та інші. На всі поставлені запитання надано вичерпні відповіді.

 

Охтирський МЦ з надання БВПД: вул. Перемоги, 13; т. (05446) 4-22-23.