назад

Понад 98 тисяч дзвінків прийняли працівники контактного центру Сумщини в 2019 році

Підбиваючи підсумки 2019 року, аналізуємо, що кількість людей, які потребують юридичних консультацій та роз’яснень динамічно зростає. А отримати відповіді на правові питання наразі можна швидко та зручно, зокрема в телефонному режимі за номером 0 800 213 103. У 2019 році юристи контактного центру Регіонального центру з надання БВПД у Сумській області прийняли 98 554 дзвінків.

У процесі обслуговування дзвінків фахівцями було надано:

  1. Роз’яснення, консультації та правову інформацію – 84 476.
  2. Контактні дані місцевих центрів, бюро правової допомоги – 6 746.
  3. Роз’яснення порядку звернення до органів державної влади, місцевого самоврядування – 50.

Найчастіше до контактного центру зверталися з такими питаннями:

– порядок виконання судових рішень;

– розірвання шлюбу, стягнення аліментів;

– правила перевезення дітей;

– порядок оформлення права власності на спадкове майно;

– куди звертатися у випадку, якщо особа потерпіла від домашнього насильства;

– порядок отримання різних видів соціальних допомог тощо.

Відбулися й певні зміни задля покращення обслуговування клієнтів. Зокрема, змінивши графік роботи, вдалося збільшити кількість юристів, які одночасно приймають дзвінки й консультують громадян з різних правових питань.

Тож, нагадуємо, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги – 0-800-213-103.     Зателефонувавши за ним, ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.