назад

0 36493758 920513021468912 4465222758845906944 nДля фахівців системи БПД Тернопільщини провели тренінг з розвитку навичок роботи з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.

Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками ато, внутрішньо переміщеними особами та особами похилого віку.

Основна увага на тренінгу буде приділялась «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню вмінню побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування клієнтів. зокрема, учасники будуть працювати над інструментами ефективної комунікації, бар’єрами/фільтрами сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активним слуханням та емпатією, а також етичними, ціннісними аспектами й іншими особливостями роботи з вразливими групами клієнтів. крім того, увага буде приділена роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтримання себе в ресурсному стані.

{module Фото тренінгу софтскіл 2018}

Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто увага приділяється лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги.

Формат тренінгу передбачає активну участь усіх протягом двох днів тренінгу, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.

Тренінг проводиться за підтримки українсько-канадського проекту «доступна та якісна правова допомога в україні» у партнерстві з координаційним центром з надання правової допомоги.   http://qala.org.ua/uk.

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги – 0-800-213-103. Зателефонувавши за ним, Ви зможете уточнити актуальну інформацію щодо осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу, змін в законодавчій базі стосовно її надання, актуальні адреси та контакти центрів у всіх регіонах України. Ця телефонна лінія працює цілодобово. Дзвінки у межах України – безкоштовні.