назад

Як відомо, Міністерство юстиції України спільно з системою БПД запустили нову ініціативу #ЧеснаПлатіжка та інформаційну кампанію «Я маю право на чесну платіжку», що реалізується в рамках проекту «Я МАЮ ПРАВО!». Про особливості кампанії, алгоритм дій громадян у випадку порушення прав споживачів та про способи перевірки правильно нарахованої плати за постачання тепла та гарячої води інформували протягом липня фахівці Голопристанського та Херсонського місцевих  центрів з надання БВПД.

26 липня в.о. директора Голопристанського місцевого центру Ірина Кеба провела тематичні зустрічі з працівниками Управління соцзахисту населення та охорони здоров’я  Голопристанської РДА, а також з представниками Голопристанської районної ради та благодійної організації «Фонд громади м.Гола Пристань «Свята Ольга». Під час заходів вона повідомила, що Кабінет Міністрів України прийняв постанову, яка регулює ціни на гарячу воду по всій території України і що перерахунок вартості послуг за новими тарифами має бути здійснений до 1 вересня 2019 року.

Окрім того, Ірина Кеба довела до відома працівників, що вартість економії можна розрахувати за допомогою онлайн калькулятора послуг, перейшовши на сайт Міністерства юстиції за посиланням.

19 липня начальниця Скадовського бюро правової допомоги Тетяна Мосіна поінформувала клієнтів пробації  про нову онлайн послугу «Я маю право на чесну платіжку».
Вона роз’яснила, як  захистити права споживачів та надала рекомендації  стосовно тарифів на обслуговування будинку, оплату за воду, світло та тепло у квартирі.

Про реалізацію просвітницької кампанії «Чесна платіжка» говорили під час вуличного інформування у Скадовську та Голій Пристані: 8 і 17 липня заступниця начальника Скадовського бюро правової допомоги Інна Шара та фахівчиня Голопристанського місцевого центру.

Юлія Краснощок розказували містянам і відпочиваючим про способи захисту своїх прав у разі отримання нечесної платіжки.

Додатково фахівчині системи БПД повідомили, що на сайті Міністерства юстиції України є онлайн-калькулятор послуг, за допомогою якого можна самостійно вирахувати, скільки треба сплатити за тепло і гарячу воду.

Три тематичні зустрічі
(9, 11 та 22 липня) з працівниками відділу бухгалтерського обліку Каланчацької школи №1, ясла-садка №2 «Казка» та управління водного господарства провела заступниця начальника Каланчацького бюро правової допомоги Світлана Коханевич.

Розказуючи про мету і задачі просвітницької кампанії «Чесна платіжка», вона поінформувала про способи захисту своїх прав та розглянула питання відповідальності споживачів. Водночас торкнулась питання відповідальності постачальника комунальних послуг щодо неналежного виконання умов договору про надання житлово-комунальних послуг.
Однією із тем робочої зустрічі, яку 8 липня провела Юлія Краснощок із керівним складом Голопристанського районного відділу пробації, було питання підвищення рівня обізнаності громадян щодо правильного нарахування тарифів за послуги з постачання тепла і гарячої води.

Ознайомилися з нововведеннями Уряду й працівники Голопристанського районного військкомату:  1 липня Юлія Краснощок поінформувала їх про встановлення максимально допустимих граничних тарифів на постачання теплової енергії та гарячої води і надала чіткий покроковий алгоритми дій, який  допоможе захистити права споживачів.

Фахівці Херсонського місцевого центру з надання БВПД Фелікс Шмиголь, Катерина Ворона та Наталія Нечай також провели роз´яснювальну роботу серед населення. Вони розказували мешканцям смт Білозерка та м.Херсона про урядову ініціативу «Чесна платіжка» та можливість отримати безоплатно юридичні послуги.

Отже, перехожі дізналися, що урядова ініціатива «Чесна платіжка» передбачає встановлення граничної і обґрунтованої ціни на тепло і гарячу воду по всій Україні та є реальним інструментом захисту людей.

Тому Кабінет Міністрів запропонував комплекс заходів з метою відстоювання громадянами права на справедливу ціну та забезпечив можливість отримання безоплатної правової допомоги у встановленому законодавством порядку.