Сьогодні, 30 січня, у Мін’юсті відзвітували про результати роботи у 2017 році. Участь у відповідній прес-конференції взяли Міністр юстиції Павло Петренко, перший заступник Міністра юстиції Наталія Бернацька, заступник Міністра юстиції Олена Сукманова та Світлана Глущенко, а також в.о. директора Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.
За словами очільника Мін’юсту, головними напрямками роботи відомства минулого року стали захист прав громадян та бізнесу, а також розвиток сучасних сервісів. За його словами, було завершено розбудову повноцінної системи безоплатної правової допомоги, яку визнано однією з найкращих у світі.
«Нині в усіх куточках країни діє 551 точка доступу до безоплатної правової допомоги. Майже 880 тисяч українців звернулися до наших центрів та бюро за допомогою чи телефоном єдиного контакт – центру за консультацією. Сьогодні майже 8 000 000 українців мають право на отримання безоплатної правової допомоги», – зазначив він.
Керівник Координаційного центру з надання правової допомоги більш детально розповів по діяльність системи безоплатної правової допомоги в Україні минулого року.
Так, майже 660 тис. звернень безпосередньо до центрів та бюро правової допомоги зафіксовано минулого року. Як повідомив Олексій Бонюк, це в понад півтора рази більше, ніж у попередньому році. За його словами, «це свідчить про запит громадян на таку допомогу, а також про довіру до системи з їх сторони».
Оператори єдиного контактного-центру системи надання безоплатної правової допомоги (цілодобовий номер 0 800 213 103) прийняли понад 156 тис. дзвінків. Крім того минулоріч відкрито офіс контакт-центру у Сумах, який спеціалізується на наданні правових консультацій. За півроку роботи цього офісу була надано понад 22 тис. правових консультацій.
У 2017 році фахівці та фахівчині центрів та бюро правової допомоги забезпечили роботу 2567 дистанційних пунктів доступ до правової допомоги, а також понад 10 тис. виїздів мобільних консультаційних пунктів.
«Це вкрай важливо для тих людей, які самостійно з тих чи інших причин, чи маючи певні особливі потреби, не можуть дістатися до центів самостійно», – зазначив Олексій Бонюк.
«Серед пріоритетів нашої роботи у нинішньому році – посилення правових можливостей громад, а також підвищення якості надання безоплатної правової допомоги. Зокрема, через удосконалення діючої системи управління якістю, запровадження офісів громадського захисника та інституту наставництва, та відкриття сучасних комунікативних платформ у 5-ти найбільших містах. Наша мета – забезпечити якісні послуги правової допомоги усім, хто її потребує», – Олексій Бонюк.
В.о. директора Координаційного центру подякував за співпрацю та допомогу у розвитку системи безоплатної правової допомоги і підтримки відповідних ініціатив Уряди США, Канади, Данії, Офіс Ради Європи в Україні та Міжнародний фонд «Відродження».
«Користуючись нагодою хотів би закликати громадян України: звертайтесь до центрів та бюро правової допомоги. Захищаймо права разом!», – Олексій Бонюк.
Переглянути відео прес-конференції
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах: