назад
31.03.16

Про підсумки роботи в першому кварталі та плани на майбутнє йшлося на брифінгу у Шостці

160331 01Про підсумки діяльності Шосткинського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за перший квартал 2016 року та основні моменти реформування системи безоплатної правової допомоги, йшлося під час брифінгу 30 березня.

У брифінгу взяли участь працівники Шосткинського місцевого центру – директор Микола Гудіма, начальник відділу попередньої роботи з клієнтами  Катерина Мірошниченко, начальник відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами Павло Єлькін та Ольга Правосуд – начальник відділу взаємодії з суб’єктами надання первинної правової допомоги і представники місцевих засобів масової інформації.

Головною темою брифінгу, про що власне й розпочав Микола Гудіма, була ліквідація районних управлінь юстиції та створення на бюро правової допомоги.

«Згідно з планом реформування Міністерства юстиції, з 1 липня 2016 року, у зв’язку з реформою територіальних органів юстиції, зокрема з їх ліквідацією у всіх регіонах країни, у районних центрах та малих містах, розпочнуть працювати понад 482 бюро правової допомоги.  Н    а території, які обслуговує центр буде створено 5 таких бюро», – зазначив Микола Гудіма.

У своєму виступі керівник місцевого центру докладніше розповів про особливість роботи бюро правової допомоги, зокрема зазначив, що відкриття бюро правової допомоги – суттєвий крок на шляху до наближення якісної правової допомоги до людей незалежно від місця проживання та статків. В бюро кожен зможе скористатись електронними сервісами Міністерства юстиції та отримати фахову безоплатну первинну правову допомогу – правову інформацію та консультації. Тут буде кілька комп’ютерів, під’єднаних до мережі інтернет, з відповідним програмним забезпеченням, через які будь-яка людина зможе самостійно, або за допомогою працівника бюро, скористатись електронними послугами Мін’юсту.

Підбиваючи підсумки роботи Шосткинського місцевого центру за I квартал Микола Гудіма наголосив, що протягом першого кварталу було прийнято 507 звернень клієнтів, видано 21 доручення адвокатам на вторинну правову допомогу. Було здійснено  11 виїзних прийомів  в сільських, селищних, міських рад районів, що обслуговує центр. Створено 6 мобільних пунктів консультування, які розширюють доступ до безоплатної правової допомоги соціально-незахищених верств населення.

Начальник відділу попередньої роботи з клієнтами  Катерина Мірошниченко розповіла про очікувані зміни в законі України «Про безоплатну правову допомогу», що зафіксовані в законопроекті №3044. Також фахівець розповіла, що найчастіше до центру звертаються люди з питаннями, які стосуються оформлення спадкових прав на будинок, реєстрації земельних ділянок, оформлення субсидії, соціального забезпечення та зауважила, що людям з інвалідністю без можливості пересування надається адресна правова допомога.

Начальник відділу організації надання безоплатної вторинної правової допомоги та роботи з адвокатами Павло Єлькін розповів про основні напрямки  взаємодії та співпраці з адвокатами, що співпрацюють з центром, та дотримання ними стандартів якості. 

Ольга Правосуд, начальник відділу взаємодії з суб’єктами надання первинної правової допомоги розповіла, що завдяки співпраці з місцевими ЗМІ, які висвітлюють роботу місцевого центру, все більше людей звертається за безоплатною правовою допомогою. Інтегратор наголосила, що з квітня на телебаченні телерадіокомпанії «Акцент» буде виходити цикл телепередач на правову тематику.