назад

Проведення виїзних моніторингів за діяльністю місцевих центрів – запорука підвищення якості БПД

гол

Проведення моніторингу за діяльністю місцевих центрів та бюро правової допомоги є одним із пріоритетних завдань Регіонального центру з надання БВПД, адже забезпечує не лише відстеження процесу досягнення цілей та запланованих результатів, а й надання консультативно-методичної допомоги.

Тому відповідно до плану діяльності Регіонального центру заступник директора Микола Павлюк та начальник відділу моніторингу діяльності МЦ Олександр Кузик провели моніторинг за діяльністю Сарненського місцевого центру.

Одне з основних питань, що вивчалося в рамках моніторингу, стосувалося основних показників діяльності Сарненського місцевого центру за 2017 рік.

Так, відповідно до результатів минулого року, за основними статистичними показниками діяльності Сарненський місцевий центр посів у загальноукраїнському рейтингу системи БПД за кількістю зареєстрованих клієнтів з розрахунку на одну точку доступу – 30 місце, за загальною кількістю зареєстрованих клієнтів – 46 місце, за зареєстрованими зверненнями клієнтів у перерахунку на 1 штатну одиницю – 63 місце.

Під час вивчення результатів діяльності місцевого центру Олександр Кузик провів оцінку якості надання первинної правової допомоги клієнтам, зокрема, шляхом безпосередньої присутності під час роботи з клієнтами у відділі правової інформації та консультацій (були надані консультації 4 громадянам), а також вибіркового телефонного опитування клієнтів, що звернулися до Сарненського МЦ упродовж останніх трьох днів (8 громадян).

Варто зазначити, що усі клієнти під час телефонного опитування звернули увагу на якісні та вичерпні роз’яснення, надані працівниками бюро, та належну увагу, приділену вирішенню порушених питань. Скарги чи зауваження щодо якості чи повноти наданих роз’яснень відсутні.

Під час аналізу діяльності відділу організації надання безоплатної вторинної допомоги та роботи адвокатами Олександр Кузик наголосив на забезпеченні регулярного обміну інформацією з адвокатами щодо своєчасного звітування за наданими дорученнями. 

1

Також начальник Олександр Кузик провів ґрунтовне вивчення стану ведення досьє клієнтів працівниками відділу представництва. Зокрема. фахівець наголосив на необхідності приведення змісту та матеріалів досьє у відповідність до Стандартів якості надання БВПД у цивільному, адміністративному процесах та представництва у кримінальному процесі, затверджених наказом Мін’юсту від 21.12.2017 року №4125/5.

Окрім того, суттєву увагу Микола Павлюк приділив організації проведення працівниками місцевого центру правопросвітницьких заходів та взаємодії з іншими суб’єктами надання БВПД. Так, зокрема, заступник директора РЦ звернув увагу на ефективність роботи постійно діючих дистанційних та мобільних пунктів у частині збільшення кількості громадян, що отримали доступ до правової допомоги. Крім того, наголосив на наявності та необхідності вирішення проблемних питання взаємодії з засобами масової інформації, зокрема, щодо збільшення кількості матеріалів у друкованих ЗМІ.

Також під час моніторингу діяльності перевірено працездатність обладнання для надання доступу до електронних сервісів Мін’юсту.

Заступник директора Регіонального центру Микола Павлюк з метою підвищення кваліфікації провів  для працівників місцевого центру навчально-практичний семінар щодо ведення аналітичної роботи, впровадження інструментів контролю та звітності про проведені правопросвітницькі заходи та здійснення представництва в цивільному та адміністративному процесах працівниками центрів/бюро, а також дотримання стандартів якості надання БВПД у цивільних та адміністративних справах  

На завершення заходу працівники Сарненського МЦ отримали практичну допомогу щодо питань, які їх цікавили.

Довідково: Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою м. Рівне, вул. Кавказька, 7. Тел. (0362) 46-01-09, (067) 604-59-55 (цілодобово). Телефон безкоштовної гарячої лінії 0 800 213 103 (цілодобово).