назад

Проведено моніторинг діяльності Охтирського місцевого центру

OkM 17 06 08 perevirka 1 1Із метою покращення якості роботи місцевих центрів робочою групою у складі: Валентини Волобуєвої, заступника директора, Юлії Омельченко, заступника начальника відділу забезпеченняі якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів, Наталії Поставської, начальника відділу підтримки та розвитку інфраструктури, 8 та 12 червня здійснено моніторинг діяльності Охтирського місцевого центру з надання БВПД та Великописарівського, Лебединського, Тростянецького бюро правової допомоги.

Під час проведення вивчено систему надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги, роботу відділу представництва, форми співпраці з установами-провайдерами, проаналізовано  анкети клієнтів, проведено анонімне анкетування працівників бюро правової допомоги тощо.

OkM 17 06 08 perevirka 1 91

Для забезпечення доступу громадян з обмеженими фізичними можливостями у Охтирському місцевому центру встановлено пандус.

OkM 17 06 08 perevirka 1 2

До Охтирського місцевого центру та бюро правової допомоги  з початку 2017 року кількість нових клієнтів становила 1460 осіб, зареєстровано 1987 звернень. У системі КІАС клієнти та звернення реєструються вчасно. Ефективна система контролю за діяльністю бюро правової допомоги дозволяє здійснювати щоденний моніторинг за внесенням інформації по зверненням клієнтів до системи КІАС.

OkM 17 06 08 perevirka 1 8

Заслуговує на увагу ґрунтовний аналіз у формі  звіту ситуації щодо забезпечення права на безоплатну первинну правову допомогу  та спроможність органів місцевого самоврядування  до утворення спеціалізованих установ до надання такої допомоги на території обслуговування  Охтирського місцевого центру. У звіті представлено паспорти територіальних громад, аналіз забезпечення права осіб на безоплатну первинну допомогу в розрізі громад, результати аналізу звернень громадян до органів місцевого самоврядування, медіа-аналіз, аналіз стекхолдерів, SWOT-аналіз тощо. Вищезазначений звіт є кращою практикою на Сумщині проведення аналізу чинників, які можуть  як позитивно так і негативно впливати на  розвиток системи БВПД на території, що знаходиться під юрисдикцією Охтирського місцевого центру.

OkM 17 06 08 perevirka 1 22

Уперше на Україні Охтирський місцевий центр реалізує короткотерміновий проект «Правова орбіта». Протягом  травня-червня 2017 року вихованці літнього профільного табору дослідницько-експериментального напряму «Юні науковці» Малої Академії наук  практично знайомилися з основами правознавства, відвідували судові засідання з подальшим захистом творчого проекту «Судове засідання»,  проводили квести тощо. Така форма роботи з молоддю сприяє вихованню поваги до права та Закону, поглиблює знання школярів з правознавства, спряє їх творчій самореалізації та є ефективною у подальшому вибору  майбутньої професії, пов’язаної з юриспруденцією.

OkM 17 06 08 perevirka 1 17

У ІІ кварталі цього року  Охтирським місцевим центром надано доступ до електронних сервісів Мінюсту 23 особам.

OkM 17 06 08 perevirka 2

В усіх бюро правової допомоги та місцевому центрів встановлено скриньки «Для відкуків». Під час моніторингу вивчено та опрацьовано 15 анкет опитування клієнтів. Цікаво, що із 15 респондентів уперше звернулися до місцевого центру 8 (53%), решта – 7  (47%) вже зверталися повторно з інших питань. За консультаціє з правових питань звернулося 12 осіб (80%). Усі респонденти порекомендували своїм родичам чи знайомим послуги місцевого центру та бюро правової допомоги.

Довідково про Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області:

Адреса: м. Суми, вул. Першотравнева, 29.

Тел. (0542) 603 645, 603 647, 603 649.

 

Телефон єдиної системи безоплатної правової допомоги: 0 (800) 213 103