назад

Проведено моніторинг діяльності Шосткинського місцевого центру

ShM 170620 00  З метою покращення якості роботи місцевих центрів робочою групою у складі: Валентини Волобуєвої, заступника директора та Наталії Поставської, начальника відділу підтримки та розвитку інфраструктури, 20  червня здійснено моніторинг діяльності Шосткинського місцевого центру з надання БВПД та Глухівського, Середино-Будського та Ямпільського  бюро правової допомоги.

Під час проведення вивчено систему надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги, роботу відділу представництва. форми співпраці з установами-провайдерами, проаналізовано  анкети клієнтів, проведено анонімне анкетування працівників бюро правової допомоги тощо.

До Шосткинського місцевого центру та бюро правової допомоги  з початку 2017 року кількість нових клієнтів становила 1498 осіб, зареєстровано 2286 звернень. У системі КІАС клієнти та звернення реєструються вчасно.

ShM 170620 01

У ході моніторингу діяльності працівники регіонального центру детально ознайомилися із картою правових потреб територіальних громад та «Звітом за результатами аналізу ситуації щодо забезпечення права на БППД та спроможність органів місцевого самоврядування до утворення спеціалізованих установ/залучення осіб приватного права до надання БППД».  Шосткинський місцевий центр активно співпрацює з установами провайдерами. Відповідно до укладених меморандумів (угод) про співпрацю для кожної організації ведеться облікова картка партнера, де зазначено повна інформація про організацію чи установу, та обліковується поточний стан співпраці.

ShM 170620 02

Одним із напрямків роботи Шосткинського місцевого центру  – є розширення доступу до безоплатної правової допомоги малозабезпечених громадян, в тому числі і безпритульних. Вміти знайти контакт з такими людьми, не принижуючи і не відштовхуючи їх, дати їм можливість відчути людське ставлення до себе та запропонувати правову допомогу – саме таке завдання стоїть перед працівниками. У 2017 році надано правові консультації з питань, що стосуються посвідчення про взяття на облік і тимчасової прописки реєстрації переважного місцезнаходження, відновлення документів, майнових і житлових прав. Ось лише один приклад успішної роботи з цією складною категорією громадян. Уродженець м. Харків став жертвою шахраїв і  змушений шукати собі притулок та інші засоби до існування. У чоловіка є родичі у Харкові та, не зважаючи на невелику відстань, дістатися туди він не може за відсутністю коштів. Спільно з працівником територіального центру – завідувачем  відділенням соціально-побутової адаптації Людмилою Лисенко було вирішене питання щодо встановлення зв’язку з рідними чоловіка та надано матеріальну допомогу.

Працівники Шосткинського місцевого центру відстежили подальшу долю чоловіка,та встановили, що  на цей час  він проживає з батьками та  працює.

Благополучне завершення цієї справи стало можливим завдяки здійсненню ефективного правового супровіда. Працівники Шосткинського місцевого центру й надалі проводитимуть роз’яснювальну роботу серед людей, які опинилися у складній ситуації та надаватимуть правову підтримку, адже потім реєнтегруватися у суспільство таким людям дуже важко.

У ІІ кварталі цього року  Шосткинським місцевим центром надано доступ до електронних сервісів Мінюсту 32 особам.

 

ShM 170620 04

ShM 170620 06

Працівники Шосткинського місцевого центру та бюро правової допомоги продовжують виконувати важливу суспільну функцію – надання можливості кожному громадянину реалізувати право на отримання правової допомоги.