24 листопада 2015 року в рамках проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» та за підтримки Міжнародного фонду «Відродження» у Києві пройшла робоча зустріч керівників відділів попередньої роботи з клієнтами («фронтлайнерів») місцевих та відділів організації надання безоплатної вторинної правової допомоги регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.
У зустрічі взяли участь представники місцевих центрів: Андрій Архіпов, Володимир Гошовський, Дар´я Кащій, Златана Кіосєва, Тетяна Кулішова, Мар´яна Марчук, Володимир Мацай, Ірина Окара, Олександр Пономаренко, Святослав Футій та Микола Юрчук; регіональних центрів: Ірина Довганюк, Олег Кононенко, Руслана Цвігун та Лариса Фучко.
Крім того, на обговоренні були присутні представники Координаційного центру з надання правової допомоги Олена Сінчук, начальник відділу забезпечення доступу до правової допомоги, Ганна Мередова, начальник відділу правового аналізу та нормопроектування, представники проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Оксана Кікоть, Іванна Ібрагімова, Аліна Гладка, Олександр Тертичка та Василина Яворська, менеджер Програмної ініціативи “Права людини та правосуддя” Міжнародного фонду “Відродження”.
Під час модерованої дискусії, яку проводила експерт проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» Іванна Ібрагімова, обговорювалися ключові виклики, що постають перед співробітниками центрів з надання БВПД, пріоритети їх роботи та підходи до вирішення актуальних питань доступу до правової допомоги, в тому числі – створення та планування діяльності постійної робочої групи для обміну досвідом та розробки відповідних пропозицій/інструментів.
Протягом зустрічі присутні обговорили проблемні питання, що виникають під час здійснення прийому клієнтів працівниками відділу попередньої роботи з клієнтами місцевих центрів, шляхи їх вирішення, кращі практики, що застосовуються працівниками місцевих центрів для їх врегулювання, а також ролі «фронтлайнерів» у цьому процесі в частині покращення доступу осіб до БВПД.
Під час роботи у групах учасники заходу представили та обговорили практики місцевих центрів в частині здійснення виїзних прийомів працівниками відділу попередньої роботи з клієнтами осіб, які за станом здоров´я або з інших поважних причин не можуть самостійно відвідати місцеві центри для отримання безоплатної правової допомоги, а також можливі інструменти здійснення моніторингу доступу осіб до безоплатної правової допомоги.
Серед іншого присутні звернули увагу на необхідність запровадження зустрічей для «фронтлайнерів» з метою обміну досвідом і кращими практиками між місцевими центрами щодо прийому осіб, які звернулися до центру за безоплатною правовою допомогою, а також тренінгів та семінарів, мета яких – підвищення кваліфікації працівників місцевих центрів.
Насамкінець учасники висловили свої пропозиції щодо удосконалення нормативно-правової бази в частині встановлення більш чіткого механізму визначення належності осіб до вразливих категорій, передбачених Законом України «Про безоплатну правову допомогу».
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:
Facebook YouTube Google+ Twitter