назад

1Працівники Регіонального центру з надання БВПД у Херсонській області на чолі з директором Мариною Єлисєєвою провели 19 червня навчання-стажування з підвищення кваліфікації для головного спеціаліста відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Бериславського місцевого центру Катерини Кравчук та надали їй методично-консультативну допомогу.

З цього приводу слід нагадати, що в Регіональному центрі приділяється належна увага навчанню працівників, особливо молоді, тому семінари, тренінги, стажування здійснюються на базі закладу регулярно, і вказане навчання було плановим та проходило напередодні моніторингу та дистанційного вивчення показників роботи Бериславського місцевого центру.

2

У відділі організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та персоналу головний спеціаліст Микита Дацюк звернув увагу Катерини Кравчук на порядок ведення електронної бази документообігу, журналів реєстрації кореспонденції, більш детально обговоривши питання підготовки переліку завдань та заходів до квартальних планів місцевих центрів, звітів та інформаційних довідок.

Про планування тематичних заходів, основи роботи з медіа, важливість правопросвітництва йшлося у відділі комунікацій та забезпечення доступу до публічної інформації.

Заступник начальника відділу Лариса Аболончикова пояснила правила оформлення медіа-звітів, на що звернути увагу при написанні статей; повідомила про нові вимоги до ведення сторінок на ФБ, проаналізувавши інформаційну сторінку Бериславського місцевого центру; розказала, як організовувати прес-захід, написати прес-анонс та яке значення мають прес-релізи.

3Начальник відділу моніторингу діяльності місцевих центрів Світлана Ребриста обговорила не тільки планові робочі питання, але й приділила увагу розвитку емоційного інтелекту, наявність якого є обов’язковою умовою в роботі з клієнтами системи БПД.

У зв´язку з цим вона запропонувала Катерині Кравчук ознайомитися з книжками Деніела Гоулмана «Емоційний інтелект», Стівена Кові «Сім звичок високоефективних людей» та Тревіса Бредберрі «Емоційний інтелект 2.0».

Оскільки люди з високим рівнем емоційного інтелекту добре розуміють і свої емоції, і почуття інших, і можуть ефективно керувати своєю емоційною сферою, вони легше досягають поставленої цілі у взаємодії з оточуючими. Враховуючи, що інтегратору доводиться постійно комунікувати з населенням, серед яких є й потенційні наші клієнти, отриманні знання допоможуть в подальшій роботі.

У відділі підтримки та розвитку інфраструктури стажер отримала методичні рекомендації щодо користування поштовими клієнтами, правил гарного знімку, які надав начальник відділу Олександр Бондаренко.

Також наша колега з´ясувала, які вимоги поставлені до фотографування людей під час заходів, як правильно використовувати логотип системи БПД при створенні та розробці інформаційних матеріалів.

Крім того, Олександр Бондаренко приділив увагу питанням з охорони праці та дотримання пожежної безпеки в місцевих центрах та бюро.

4Завершальний етап стажування – індивідуальна співбесіда з керівником Регіонального центру. Обговоривши з Катериною Кравчук робочі моменти, зауваження та вимоги до роботи інтегратора, Марина Єлисєєва підвела підсумки одноденного навчання.

На думку керівника Регіонального центру, Катерина Кравчук, незважаючи на те, що в системі БПД працює з квітня і робота інтегратора для неї нова, має велике бажання працювати, є потенціал, нові ідеї і навіть маленькі досягнення.     

Приємно, що працівники, які нещодавно поповнили ряди фахівців системи БПД, відкриті для спілкування, адекватно сприймають критику, прислуховуються до рекомендацій і порад колег, із задоволенням опановують нові форми та методи роботи.