назад

Тренінг з розвитку навичок роботи (soft skills) з вразливими групами клієнтів системи БПД – у Сумах

SuR 180608 12Інструменти ефективної комунікації, бар’єри/фільтри сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активне слухання та емпатія, а також етичні, ціннісні аспекти й інші особливості роботи з вразливими групами клієнтів – на цьому два дні поспіль (8-9 червня) буде сконцентрована увага працівників системи БВПД Сумщини та Чернігівщини під час проходження тренінгу. Він став можливим завдяки підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.

SuR 180608 17

Мета тренінгу – розвиток комунікативних навичок для роботи із вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги, зокрема – постраждалих від домашнього насильства та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та особами похилого віку. Основна увага на тренінгу буде приділятися саме «м’яким навичкам» (soft skills), а саме – аналізу та відпрацюванню навичок побудови першого контакту та подальшої ефективної комунікації з клієнтами, інтерв’ювання та консультування клієнтів.

SuR 180608 13Крім того, увага буде приділена роботі зі стресом та емоціями, запобіганню професійного вигорання та підтримання себе в ресурсному стані. Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто увага приділяється лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги. SuR 180608 14Формат тренінгу передбачає активну участь усіх протягом двох днів тренінгу, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів та відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.

SuR 180608 15 SuR 180608 16

Тренери – висококваліфіковані фахівці Роман Шпирка та Андрій Миланич.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.