назад
12.07.19

Тренінг з управління персоналом посилить команду системи БПД

12.07.2019   trening (3)Керівники структурних підрозділів Координаційного центру з надання правової допомоги розвинули управлінські навички та компетентності. Тренінг з управління персоналом відбувся 10-11 липня завдяки підтримці проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Ефективність організації дорівнює ефективності її управлінської команди. Працювати з людьми – це не та навичка, з якою ти народжуєшся. Це та навичка, яку потрібно розвивати.
У шаленому ритмі складних і термінових завдань далеко не завжди керівники приділяють достатньо уваги розвитку своєї команди. Якщо ж тонкий баланс між орієнтацією «на результат» та «на персонал» порушується, виконане сьогодні завдання завтра обернеться вигорянням та демотивацією колективу. В управлінському циклі значення має як планування, організація та контроль, так і мотивація, а «крутитися колесу» допомагає лідерство та комунікація. Відчути це на собі та навчитися правильно організувати роботу управлінська команда Координаційного центру навчалася на практиці.

12.07.2019   trening (1)

Серед розглянутих тем – потреба поєднання менеджменту та лідерства, індивідуальна робота з підлеглими та системна робота з командою, адаптивність та гнучкість управлінського комунікативного стилю та інші. Індивідуальні та командні завдання, експериментальні вправи та обговорення дали змогу краще зрозуміти, що працює і як варто змінювати свою щоденну роботу. Наприклад, звертати уваги на те, як ставиться задача і наскільки чіткі даються інструкції. Які розмови варто проводити з кожним працівником і чому не варто поєднувати бесіду для зворотного зв’язку із бесідою про професійний розвиток. Як отримати очікувані результати залежно від обставин, особистих даних і кваліфікації персоналу, та чому, попри доцільність і навіть переваги у певних ситуаціях, командний стиль чи стиль керівництва, який «задає ритм», є руйнівними. Які завдання варто, а які обов’язково слід делегувати, попри можливу власну переконаність у недостатній компетентності працівників та брак часу.

12.07.2019   trening (4)

«70-20-10» – формула успіху. Особистого та колективу загалом. Ключовий шлях до розвитку – досвід, щоденне виконання завдань і практика, шлях спроб і помилок. 20% залежить від роботи з наставниками та колегами, від атмосфери, що налаштовує на професійне зростання. І лише десята частина – це ефект від тренінгів, навчальних курсів і програм.
Якщо є бажання дізнатися, чи справді ваша команда «на одній хвилі» з вами – попросіть кожного самостійно визначити 5 ключових пріоритетів установи, підрозділу, а також власних на найближчі півроку. Порівняйте результати.

Завдяки участі у тренінгу Координаційний центр докладе зусиль, щоб кожен працівник системи безоплатної правової допомоги відчував свою роль у досягненні спільних цілей.
Тренером для управлінської команди стала Ірина Глущенкова. Тренінг організований за підтримки проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який реалізується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги та фінансується Урядом Канади.

12.07.2019   trening (5)


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube