У перший день весни, 1 березня, у Регіональному центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернігівській області відбулася нарада з працівниками РЦ, головними бухгалтерами та відповідальними за прийом актів МЦ.
Присутні обговорили питання щодо оплати послуг та відшкодування витрат адвокатам, що надають безоплатну вторинну правову допомогу. Під час наради присутні акцентували увагу на правильності заповнення відповідних розрахунків, що подаються для оплати послуг до центрів за виконання доручень.
Для головних бухгалтерів стало важливим обговорення складання актів, оплати праці працівників, ведення бухгалтерського обліку, складання плану державних закупівель та їх проведення та інше.
Захід став передумовою для проведення на наступному тижні навчання для адвокатів з ведення розрахунків та правильного заповнення актів.
А також, виїзні навчання, у зв’язку з процесом децентралізації, проходять з кадрового діловодства на базах місцевих центрів.