назад
25.09.15

У Києві розпочав роботу тренінг для працівників місцевих центрів з надання БВПД

65789У столиці розпочав роботу триденний тренінг для керівників відділів попередньої роботи з клієнтами та керівників відділів доступу до регіональних та місцевих центрів з надання БВПД. Захід організований Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” та Міжнародного фонду “Відродження”.

Відкрили тренінг для його учасників та побажали активної та корисної у подальшому використанні роботи директор Координаційного центру Андрій Вишневський, менеджер програми «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська та Оксана Кікоть, менеджер українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

65889

65489 

Впродовж трьох днів для учасників запланована низка тренінгів з приводу:

  • особливостей комунікації з клієнтами центрів;
  • визначення належності до суб’єктів БВПД;
  • питань взаємодії між регіональними та місцевими центрами з надання БВПД;
  • аналізу практики та роз’яснення процедур прийому клієнтів;
  • надання правової допомоги з питань, пов’язаних з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України;
  • процедури реєстрації клієнтів у місцевих центрах, аналіз практики заповнення реєстраційних карток та статистична звітність;
  • надання правової допомоги у поданні заяв до Європейського суду з прав людини проти Російської Федерації у зв’язку з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України.

Крім того, для учасників запланована низка роботи у групах із фаховими тренерами-модераторами з приводу концепції «широкої вітрини» та цінностей в роботі системи БВПД, ефективної комунікації та бар’єрів у спілкуванні з клієнтами, спроможності до ефективної комунікації, управління емоціями, роботи із «проблемними» клієнтами та ін.

65090

65345 

Серед експертів та модераторів груп – представники команди Координаційного центру (Мирослав Лаврінок, Олександр Баранов, Олена Сінчук, Ганна Мередова, Федір Лисецький), експерти Українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” (Іванна Ібрагімова, Олександра Целіщева), експерт Української Гельсінської спілки з прав людини Михайло Тарахкало, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини Денис Бабін, тренер з комунікації Тетяна Трощинська, тренер, психолог, завідуюча кафедри психології Академії муніципального управління Вікторія Виноградова; психолог, адвокат, керівник правління «Альянсу професійної підтримки суспільних ініціатив» Сергій Волочай, адвокат, заступник директора регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області Наталія Радушинська.

Переглянути програму семінару

11218824 704738072960596 5367318736593907469 n

12039215 1004363566282745 3566180435824425834 n

12046735 704738102960593 319966936799991215 n

Бажаємо всім учасникам тренінгу цікавої та корисної роботи!

 


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook YouTube YouTube Google Google+  тTwitter