У столиці розпочав роботу триденний тренінг для керівників відділів попередньої роботи з клієнтами та керівників відділів доступу до регіональних та місцевих центрів з надання БВПД. Захід організований Координаційним центром з надання правової допомоги за підтримки українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” та Міжнародного фонду “Відродження”.
Відкрили тренінг для його учасників та побажали активної та корисної у подальшому використанні роботи директор Координаційного центру Андрій Вишневський, менеджер програми «Права людини і правосуддя» Міжнародного фонду «Відродження» Василина Яворська та Оксана Кікоть, менеджер українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».
Впродовж трьох днів для учасників запланована низка тренінгів з приводу:
- особливостей комунікації з клієнтами центрів;
- визначення належності до суб’єктів БВПД;
- питань взаємодії між регіональними та місцевими центрами з надання БВПД;
- аналізу практики та роз’яснення процедур прийому клієнтів;
- надання правової допомоги з питань, пов’язаних з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України;
- процедури реєстрації клієнтів у місцевих центрах, аналіз практики заповнення реєстраційних карток та статистична звітність;
- надання правової допомоги у поданні заяв до Європейського суду з прав людини проти Російської Федерації у зв’язку з порушенням прав, гарантованих Конвенцією про захист прав людини і основоположних свобод, на окупованій території Автономної Республіки Крим та м. Севастополя, а також у південно-східних областях України.
Крім того, для учасників запланована низка роботи у групах із фаховими тренерами-модераторами з приводу концепції «широкої вітрини» та цінностей в роботі системи БВПД, ефективної комунікації та бар’єрів у спілкуванні з клієнтами, спроможності до ефективної комунікації, управління емоціями, роботи із «проблемними» клієнтами та ін.
Серед експертів та модераторів груп – представники команди Координаційного центру (Мирослав Лаврінок, Олександр Баранов, Олена Сінчук, Ганна Мередова, Федір Лисецький), експерти Українсько-канадського проекту “Доступна та якісна правова допомога в Україні” (Іванна Ібрагімова, Олександра Целіщева), експерт Української Гельсінської спілки з прав людини Михайло Тарахкало, Урядовий уповноважений у справах Європейського суду з прав людини Денис Бабін, тренер з комунікації Тетяна Трощинська, тренер, психолог, завідуюча кафедри психології Академії муніципального управління Вікторія Виноградова; психолог, адвокат, керівник правління «Альянсу професійної підтримки суспільних ініціатив» Сергій Волочай, адвокат, заступник директора регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Житомирській області Наталія Радушинська.
Бажаємо всім учасникам тренінгу цікавої та корисної роботи!
Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:
Facebook YouTube Google+ Twitter