Правові консультації для пацієнтів медичних закладів включають в себе низку актуальних питань: право на вільний вибір лікаря; право на отримання достовірної і повної інформації про стан свого здоров’я, право на інформовану згоду щодо застосування методів діагностики, профілактики та лікування та право відмовитись від лікування; право на таємницю про стан свого здоров’я, діагноз, а також про відомості, одержані при його медичному обстеженні; право пацієнта, який перебуває на стаціонарному лікуванні на допуск до нього інших медичних працівників, членів сім’ї, опікуна, піклувальника, нотаріуса та адвоката.
Такі консультування на тему: «Права пацієнтів» сьогодні, 2 травня 2017 року, провела фахівець Перемишлянського бюро правової допомоги Ірина Сабадаш під час робочого візиту до Перемишлянської центральної районної лікарні.
Також вона обговорила з лікарями практичні аспекти реалізації медичної реформи.
Ірина Сабадаш дала відповідь на найбільш актуальні для громадян питання в рамках реалізації медичної реформи, зокрема:
– Як захистити права пацієнтів?
– Як діяти коли ваші права в медичних закладах порушуються?
– Як реалізується право на безкоштовну медичну допомогу, яке гарантується Конституцією та Законами України?
– Куди звернутись, якщо таке право порушене та як встановити факт такого порушення?
Нагадаємо, детальну інформацію можна отримати у Першому львівському місцевому центрі з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою:
м. Львів, вул. Генерала Чупринки, 71; конт.тел.(032) 237-08-09.
Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Львівській області
Адреса: м. Львів, вул. Валова, 31, 4 поверх; тел/факс: (032)236-74-95.
Всеукраїнська гаряча лінія правової допомоги 0-800-213-103 (цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України).