назад
15.06.18

У Полтаві фахівців системи БПД області навчають як працювати з вразливими групами клієнтів

IMG 1175

15-16 червня 2018 року у Полтаві відбувається тренінг з розвитку навичок роботи з вразливими групами клієнтів системи безоплатної правової допомоги.

Захід має на меті розвинути комунікативні навички для роботи з постраждалими від домашнього та гендерно обумовленого насильства, дітьми, учасниками АТО, внутрішньо переміщеними особами та громадянами похилого віку. Тренінг проводиться завдяки підтримці українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги.

Учасниками тренінгу стали фахівці місцевих центрів з надання БВПД та бюро правової допомоги Полтавської області.

«Заходи подібно формату дозволяють фахівцям здобути нові навички у роботі з вразливими групами клієнтів, адже спілкування з громадянами надання якісної правової допомоги вимагає не лише відповідних знань законодавства, а й вміння ефективно комунікувати з клієнтами, справлятися зі стресом, запобігати емоційному вигоранню. Також такі заходи допомагає фахівцям регіонального, місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги та бюро правової допомоги зростати професійно», – зазначив у своїй вітальній промові Олександр Черчатий.IMG 1179

        Тренерами заходу стали адвокати-випускники проекту «Адвокат майбутнього» Артем Донець та Микола Стоянов.

        Про інструменти ефективної комунікації, бар’єри/фільтри сприйняття (які можуть стати причиною стереотипів та дискримінації), активне слухання та емпатія, а також етичні, ціннісні аспекти й інші особливості роботи з вразливими групами клієнтів дізнаються учасники тренінгу протягом двохденної активної роботи.IMG 1183

Також фахівцям системи безоплатної правової допомоги області розкажуть про те, як працювати зі стресом та емоціями, запобігти професійному вигоранню та підтриманню себе в ресурсному стані.

«Робота над «м’якими навичками» (soft skills) є дуже важливою, оскільки в професійному житті часто приділяється увага лише «твердим навичкам» (hard skills) – таким як, наприклад, знання відповідного законодавства та процедур, в той час як саме «м’які навички» мають значний вплив на результати роботи з клієнтами та якість надання їм правової допомоги» -, констатували тренери під час спілкування з представниками місцевих центрів та бюро правової допомоги.IMG 1189

        Тренінг передбачає активну участь усіх його учасників упродовж двох днів навчання, виконання практичних вправ та завдань, роботу в міні-групах, аналіз та обговорення кейсів і відеоматеріалів, обмін досвідом між учасниками та відверте спілкування.

Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області працює за адресою: м. Полтава, вул. Європейська (Фрунзе), 37/40.

Отримати фахову правову допомогу громадяни можуть звернувшись до відповідних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Полтавській області.

Перший полтавський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Міщенка, 2, тел. (0532) 50-27-22.

Другий полтавський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою: м. Полтава, вул. Європейська, 37/40.

Кременчуцький місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою: м. Кременчук, вул. Небесної Сотні, 54, тел. (05366) 3-00-38.

Лубенський місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги знаходиться за адресою: м. Лубни, вул. Монастирська, 17, тел. (05361) 77-479/.

Цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.