Протягом 8-9 грудня 2016 року головні бухгалтери та керівники фінансових служб регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також фахівці Координаційного центру пройшли тренінг з планово-фінансової роботи та обліку видатків. Навчання організовано за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».
У перший день дводенного семінару 24 представники регіональних центрів з надання БВПД разом із 9-ма співробітниками Координаційного центру – головним бухгалтером, фахівцями управління стратегічного планування та фінансів, відділу внутрішнього аудиту, відділу бухгалтерського обліку та звітності обговорили практичне застосування Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору (наказ МФУ від 23.01.2015 № 11) та більш детально зупинились на Національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку в державному секторі, приділивши увагу основним засобам, запасам, а також змінам облікових оцінок та виправленні помилок.
Учасників заходу привітав директор Координаційного центру Андрій Вишневський, який зупинився на баченні розвитку системи безоплатної правової допомоги, та ролі у цьому процесі, зокрема, фахівців фінансових служб центрів з надання БВПД.
У другій половині дня учасники продовжували знайомитися з нормативно-правовою базою та процедурами здійснення публічних закупівель в Україні, обговорили, що таке предмет закупівлі, «допорогові» торги, процедури їх здійснення, призначення уповноваженої особи. Також вони говорили про зміни в нормативних актах, які регулюють процедуру публічних закупівель та «допорогових» торгів, а також вивчали порядок укладання договорів про закупівлю та внесення змін в істотні умови договорів, практичні моменти роботи з ВІ моделлю системи електронних закупівель Prozorro та як діє механізм ризик-індикаторів у Prozorro.
На другий день заходу головні бухгалтери та керівники фінансових служб регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також фахівці Координаційного центру розглянули наступні питання, зокрема: взаємодія Координаційного центру та його територіальних відділень на всіх стадіях бюджетного процесу; принципи функціонування нової мережі розпорядників бюджетних коштів; політика обліку видатків та ефективність планування та використання бюджетних коштів, зупинившись на оперативному плануванні діяльності та програмно-цільовому методі бюджетного планування, в тому числі залучення фінансових ресурсів з інших джерел (місцеві програми, міжнародні гранти тощо); організаційних моментах подальшої роботи з підготовки планів та захисту кошторисів.
Навчальний курс є однією зі складових діяльності проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з підтримки розвитку спроможності ситеми безоплатної правової допомоги, зокрема щодо управління фінансовими та матеріальними ресурсами та планування фінансової діяльності, в контексті децентралізації системи БПД. Минулого року, нагадаємо, проект підтримав тренінг для співробітників центрів по роботі із системою 1С. За підтримки проекту також здійснено придбання програмного забезпечення 1С для Координаційного центру, регіональних та місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги.