назад

У столиці відбувся семінар-тренінг для головних бухгалтерів та керівників фінансових служб регіональних центрів з надання БВПД

Протягом 8-9 грудня 2016 року головні бухгалтери та керівники фінансових служб регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також фахівці Координаційного центру пройшли тренінг з планово-фінансової роботи та обліку видатків. Навчання організовано за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні». ‬‬‬

У перший день дводенного семінару 24 представники регіональних центрів з надання БВПД разом із 9-ма співробітниками Координаційного центру – головним бухгалтером, фахівцями управління стратегічного планування та фінансів, відділу внутрішнього аудиту, відділу бухгалтерського обліку та звітності обговорили практичне застосування Методичних рекомендацій з бухгалтерського обліку для суб’єктів державного сектору (наказ МФУ від 23.01.2015 № 11) та більш детально зупинились на Національних положеннях (стандартах) бухгалтерського обліку в державному секторі, приділивши увагу основним засобам, запасам, а також змінам облікових оцінок та виправленні помилок.

1 bh

Учасників заходу привітав директор Координаційного центру Андрій Вишневський, який зупинився на баченні розвитку системи безоплатної правової допомоги, та ролі у цьому процесі, зокрема, фахівців фінансових служб центрів з надання БВПД.

У другій половині дня учасники продовжували знайомитися з нормативно-правовою базою та процедурами здійснення публічних закупівель в Україні, обговорили, що таке предмет закупівлі, «допорогові» торги, процедури їх здійснення, призначення уповноваженої особи. Також вони говорили про зміни в нормативних актах, які регулюють процедуру публічних закупівель та «допорогових» торгів, а також вивчали порядок укладання договорів про закупівлю та внесення змін в істотні умови договорів, практичні моменти роботи з ВІ моделлю системи електронних закупівель Prozorro та як діє механізм ризик-індикаторів у Prozorro.

2 bh

На другий день заходу головні бухгалтери та керівники фінансових служб регіональних центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги, а також фахівці Координаційного центру розглянули наступні питання, зокрема: взаємодія Координаційного центру та його територіальних відділень на всіх стадіях бюджетного процесу; принципи функціонування нової мережі розпорядників бюджетних коштів; політика обліку видатків та ефективність планування та використання бюджетних коштів, зупинившись на оперативному плануванні діяльності та програмно-цільовому методі бюджетного планування, в тому числі залучення фінансових ресурсів з інших джерел (місцеві програми, міжнародні гранти тощо); організаційних моментах подальшої роботи з підготовки планів та захисту кошторисів.

3 bh

Навчальний курс є однією зі складових діяльності проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» з підтримки розвитку спроможності ситеми безоплатної правової допомоги, зокрема щодо управління фінансовими та матеріальними ресурсами та планування фінансової діяльності, в контексті децентралізації системи БПД.‬‬‬ Минулого року, нагадаємо, проект підтримав тренінг для співробітників центрів по роботі із системою 1С. За підтримки проекту також здійснено придбання програмного забезпечення 1С для Координаційного центру, регіональних та місцевих центрів з надання ‪‎безоплатної вторинної правової допомоги. ‬‬‬‬‬