назад

В Охтирці відбувся тренінг щодо підтримки дітей з особливими освітніми потребами

OkM 181006  02Інклюзивне навчання – це комплексний процес забезпечення рівного доступу до якісної освіти дітям з особливими освітніми потребами шляхом організації їх навчання у загальних навчальних закладах на основі застосування особистісно-орієнтованих методів навчання, із урахуванням індивідуальних особливостей навчально-пізнавальної діяльності таких дітей. Тобто такий навчальний процес означає, що всі учні можуть навчатися у школах за місцем проживання, у загальноосвітніх класах, у яких в разі необхідності їм буде надаватися підтримка як у навчальному процесі, так і в переплануванні школи, класів, програм.

І важливо, щоб усі без винятку учні отримували необхідний рівень знань та проводили дозвілля разом. Інклюзивне навчання ґрунтується на правах людини і принципах рівності, із метою забезпечення рівного доступу дітей з особливими потребами до правової освіти та права на захист. 6 жовтня працівники Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги взяли участь у тренінгу на тему: «Міжвідомча співпраця та організаційно-методичні засади діяльності в рамках підтримки дітей з особливими освітніми потребами». Основна мета – отримати навички щодо роботи з дітьми з особливими потребами та якнайкраще донести інформацію для розуміння та засвоєння її дитиною, яка знаходиться на інклюзивному навчанні.

У першу чергу захід розпочався у форматі живого спілкування. Присутні також отримали декілька завдань, які пов’язані з оточенням дитини, задля поглибленого розуміння життя особи з особливими потребами.

OkM 181006  04Під час заходу обговорювалися питання: переваги інклюзивного навчання; перелік документів, які необхідно зібрати батькам; спільні дії у просуванні навчання.

Крім того, дискутували щодо порад висвітлення інформації та методологічні засади, зокрема: приймати всіх дітей до шкільного життя, надавати допомогу учням з особливими потребами, їх одноліткам; дивитися на кожного учня з огляду на те, що він може, а не те, що він не може; створювати навчальні цілі згідно з індивідуальними можливостями кожної дитини, звертаючи увагу на те, що діти можуть мати різні цілі навчальні, але навчатися разом.

Також учасники заходу отримали контакти центру правової допомоги, куди можна звернутися за юридичними консультуваннями різного характеру: стягнення аліментів, встановлення опіки/призначення опікуна, позбавлення батьківських прав тощо. Досягнуто домовленості про продовження циклу тренінгів із даної тематики.

Висловлюємо слова подяки за проведення пізнавального тренінгу спеціалістам КУ «Інклюзивно-ресурсного центру Охтирської міської ради Сумської області» (директору – Тетяні Коваль, вчителю-логопеду – Ользі Бойко, вчителю-дефектологу – Катерині Мартьяновій, практичному психологу Оксані Манойло).

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до:

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Великописарівське бюро правової допомоги –
42800, смт Велика Писарівка вул. Ярослава Мудрого, 1. тел. (05457) 5-15-20, 5-18-77

Лебединське бюро правової допомоги –
42200, м. Лебедин , пл. Соборна, 29. тел. (05445) 2-14-12, (05445) 2-14-15

Тростянецьке бюро правової допомоги –
42600, м. Тростянець, вул. Л. Татаренка, 4. тел. (05458) 6-60-52, (05458) 6-62-52

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, у межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.