назад

Вдосконалюємо емоції в процесі надання безоплатної вторинної правової допомоги

 GMM11225 лютого 2016 року, за партнерської підтримки Львівського Центру Медіації, директор Київського Інституту Тренінгу, тренер і консультант з організаційного розвитку Петро Холявчук провів тренінг на тему “Конфлікт: свідома робота з емоціями” для працівників Регіонального та Місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Львівській області. Петро Холявчук є фахівцем в області особистісно-центрованого консультування відповідно до стандартів ЄАП (Австрія),

членом Української Спілки Психотерапевтів та викладачем International Management Academy за програмою SE MBA (Німеччина).

Упродовж двогодинного тренінгу Петро Холявчук розповідав про основні чинники, що впливають на конфлікт як найскладнішу ситуацію під час комунікації. Так, рівень емоційного інтелекту відіграє ключову роль у вмінні людей керувати своєю емоційною сферою, а відтак – досягати поставлених цілей. Емпатія, як відзначив п. Петро, є однією з найважливіших речей, що здатні впливати на взаєморозуміння та пом’якшення конфліктів.
{module mercedes 64333333ff}

За словами Петра Холявчука, тренінги на тему конфліктів є особливо актуальними сьогодні в Україні, оскільки допомагають з’ясувати модель стосунків, що базуються на партнерських позиціях. «Емоції потребують, насамперед, уваги, а не контролю», – підкреслив тренер. Адже пізнавши власні емоції та почуття, ми зменшуємо ймовірність виникнення конфліктних ситуацій під час спілкування, як у роботі, так і в приватному житті.

Загалом, управління конфліктами передбачає навики слухання, аргументації і роботи із запереченнями, створення конструктивної атмосфери, а також роботу з агресією та максимальну реалізацію інтересів учасників дискусії. Бажання зрозуміти справжні інтереси, а не позиції один одного допомагає врегулювати непорозуміння та сприяє гармонізації емоційного стану учасників дискусії. А налаштування на партнерські відносини у команді системи безоплатної правової допомоги є запорукою хорошої атмосфери та успіху в роботі.