назад

Вектор розвитку системи БПД – потреби громадян і держави

{gallery width=150 height=150 alignment=left buttons=0 margin=5 layout=fixed lightbox=boxplus}news/18/05_12_2018/04.12.2018_1.jpg{/gallery}

Три насичені дні стратегічної сесії керівного складу системи БПД дали змогу відповісти на ключові питання розвитку системи. Удосконалення системи буде зорієнтоване на потреби громадян, насамперед представників вразливих груп, в отриманні якісної і доступної правової допомоги. Захід став можливим за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

 «Українську систему безоплатної правової допомоги вважають однією з найпрогресивніших у світі. Однак слід розвиватися, для того щоб бути найкращими. Міністерство юстиції – партнер системи безоплатної правової допомоги, і наше завдання – щоб система успішно працювала довгі роки», – переконана заступник Міністра юстиції України Іванна Смачило, яка взяла участь у стратегічній сесії.

04.12.2018 2

Насамперед учасники обговорили механізми реалізації цілей та завдань, визначених у Паспорті розвитку системи надання БПД на 2018-2021 роки.

04.12.2018 3

Це практичні кроки, що повинні забезпечити досягнення кінцевої мети – люди в Україні використовують правові інструменти для вирішення своїх життєвих питань та мають рівний доступ до правосуддя, а мережа надавачів БПД відповідає потребам людей.

                                           «Ми повинні насамперед підпорядковувати свою роботу інтересам тієї людини, яка прийшла за правовою допомогою. Будь-які зміни повинні бути настільки виважені, щоб ми не втратили те, чого досягли за ці роки. Фундаментальні речі, що є для нас незмінними, – команда, місія, бачення, цінності», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк, звертаючись до колег.

04.12.2018 4

На його переконання, вектором удосконалення системи БПД мають стати чотири ключові пріоритети:
1. Незалежність. 
2. Рівний доступ. 
3. Ефективність. 
4. Якість.

04.12.2018 5

Найбільш дискусійним стало питання подолання наявних викликів і ризиків.

Результати проведеного цього року функціонального аналізу засвідчили необхідність удосконалення моделі системи. Як організувати процеси надання безоплатної правової допомоги, щоб збалансувати фінансові ресурси, удосконалити взаємодію та оптимізувати управлінські функції, визначали директори регіональних та місцевих центрів з надання БВПД, працюючи у групах.

04.12.2018 6


04.12.2018 7

Презентація результатів роботи об’єднаних груп засвідчила, що, попри різні можливі варіанти удосконалення роботи, команда поділяє спільні цінності.

04.12.2018 8

04.12.2018 9

За результатами стратегічної сесії були сформовані інноваційні шляхи розвитку системи на наступний і подальші роки.


Інформація про Регіональний центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Луганській та Харківській областях: 

Адреса: м. Харків, Майдан Свободи, 5, 6 під’їзд, 3 поверх 

Контактний телефон: (057) – 705 – 03 – 52

Всеукраїнська гаряча лінія правової допомоги 0-800-213-103

(цілодобово та безкоштовно зі стаціонарних і мобільних телефонів у межах України)

Офіційний веб-сайт: http://kharkiv.legalaid.gov.ua