назад

Як фахівці Бердянського МЦ дідуся та бабусю з біди виручали

peremogu centry 1Нажаль, незважаючи на діяльність соціальних служб, що здійснюють догляд за літніми людьми, численні програми держфінансування, фонди підтримки тощо, люди похилого віку залишаються абсолютно незахищеними та вразливими в нашому досить складному житті. Дедалі частіше самотні пенсіонери стають жертвами афер, махінацій, шахрайства і просто людської непорядності.

         Так сталося із бердянськими пенсіонерами, які в повному відчаї звернулися до місцевого центру за допомогою. Ситуація, яка з ними сталася виявилася досить банальною та поширеною для нашого сьогодення.

         Зухвалий менеджер з сітьового маркетингу, ввівши в оману бабусю, вмовив її придбати «чудо-пристрій» медичного призначення від усіх хвороб, та й ще не один, а два, запевнивши при цьому, що старенька додатково отримає медичні консультації та огляд лікаря. Отямившись після візиту спритного дільця та розставшись з кругленькою сумою, пенсіонерка зрозуміла, що не потрібно їй аж два «чудо – пристрої» та, як виявилося, не підходять вони їй та й додаткових послуг їй також ніхто не збирався надавати. За пошуком правди пенсіонерка звернулись до відділу поліції, де їй роз’яснили та порекомендували звернутися до суду, посилаючись на те, що це цивільно-правові відносини. Зневірившись в пошуках справедливості бабусі звернулись до Бердянського МЦ, останню надію поклавши на фахівців центру.peremogu centry 2

         Майже цілий місяць працівники центру вели наполегливі переговори з підприємцем, який реалізовував вищезгадані медичні пристрої. Правильно побудована стратегія і тактика, які обрала команда МЦ, вміле застосування законодавства, прояв ораторської майстерності та застосування елементів медіації, дали свій результат – бабусі повернули гроші за «чудо-пристрій».

          Неприємна життєва ситуація сталася із стареньким дідусем, який й до того ж виявився внутрішньо переміщеною особою. Довгий час чоловік збирав кошти на операцію та з метою зберігання й примноження, клав їх на банківський депозит. Після закінчення строку дії договору, банківська установа відмовила старенькому в повернені коштів, посилаючись на те, що угода була автоматично продовжена ще на один рік. Вмовляння повернути кошти, надання медичного висновку та довідок щодо призначеної операції не зворушили та не змінили позицію банківських клерків. На допомогу особі похилого віку прийшли фахівці Бердянського МЦ. Вмотивовані переговори з вищим керівництвом банківської установи, розповідь далеко не про радужні перспективи судової тяганини, а також іміджеві втрати, діаметрально протилежно змінили позицію банку, в результаті чого пенсіонеру були повернуті заощадження в повному обсязі.

           Як в першому так і в другому випадках конфліктні ситуації були вирішенні фахівцями місцевого центру в досудовому порядку і стали проявом наполегливості, впевненості та досвідченості останніх.

Також нагадуємо, що за отриманням безоплатної правової допомоги можна звернутися до Бердянського місцевого центру з надання БВПД, який знаходиться за адресою:

Запорізька область, м. Бердянськ, вул. Свободи, 115/Богуславського, 8, 1-й поверх (будівля санепідемстанції)

Телефони: (06153) 4-89-42, (06153) 4-89-43, 0950209918, 0960079909,

ел.пошта: berdyansk.zaporizhya@legalaid.gov.ua, скайп: berdyansk_center.

А також єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги:

0-800-213-103 (діє цілодобово і безкоштовно).