назад

Як комунікувати так, аби отримати найкращий результат? Тренінг «Ефективна комунікація» організували на Буковині

 Що значно полегшує і допомагає якісно виконати поставлені завдання? Найперше, вміння правильно складати алгоритм роботи і знаходити спільну мову з колегами та партнерами. Як це краще робити? Цьому навчалися один в одного, ділилися досвідом фахівці центрів та бюро правової допомоги Буковини. Тренінг відбувся 30 серпня 2019 року на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області.

Шість простих кроків, які є запорукою успішного виконання завдання:

1)Опишіть суть (Чому важливо?);

2)Опишіть завдання (Що робити?);

3)Вкажіть терміни (Коли виконати?);

4)Допоможіть з ресурсом (Як робити?);

5)Перевірте розуміння (Як будете виконувати?);

6)Домовтеся про моніторинг (Як часто та яким чином?).

     Учасники тренінгу розповіли про свій досвід щодо складання алгоритму роботи. Обговорили можливі ризики та як їм запобігти.

Від питань організаційних до креативних. Далі йшлося про організацію правопросвітницьких заходів. Кожен місцевий центр з надання безоплатної вторинної правової допомоги мав час, аби презентувати себе, розповісти про співпрацю з партнерами і найкращий досвід щодо організації правопросвітницьких заходів.

     «Хочеш утримати увагу аудиторії, отже використовуй щось нове або незвичне. Запасайся реквізитом, використовуй фліпчарти або офісні дошки і обов’язково створюй щось «наживо». Варто також залучати аудиторію, використовувати формат «запитання – відповідь». Ефективною є також робота у міні – групах, де присутні мають змогу обговорити почуте і висловити свої ідеї», – розповіла начальник відділу комунікацій та правопросвітництва Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Чернівецькій області Ольга Андріцька.

   Фахівці системи безоплатної правової допомоги ділилися досвідом, генерували креативні ідеї, «прокачували» свої навички внутрішньої та зовнішньої комунікації. Насамкінець аналіз Facebook – сторінок, робота над помилками,  учасники тренінгу-практикуму озвучили власні ідеї та поради, як написати цікаву новину. Особливу увагу приділили питанням якості інформаційного контенту, його відповідності сучасним стандартам журналістики і запитам цільової аудиторії.