назад
06.04.17

Як організувати найкращий сервіс для клієнтів центрів з надання БВПД обговорюють у столиці

17821502 1036746283093105 1301912852 nСьогодні, 6 квітня, розпочалася триденна зустріч робочої групи «фронтлайнерів» (представники відділів правової інформації та консультацій місцевих центрів з надання БВПД) та фахівців Координаційного центру з надання правової допомоги. Захід проходить у Києві та організований за підтримки українсько-канадського проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» та Міжнародного фонду «Відродження». Мета зустрічі – фіналізувати посібник для фахівців центрів з надання БВПД, які працюють з клієнтами з тим, аби забезпечити останнім якнайкращий сервіс.

20170406 114913

Учасники зустрічі

Посібник для «фронтлайнерів» «Практичні поради для роботи з клієнтами» – своєрідне керівництво для фахівців системи, які здійснюють первинне консультування відвідувачів центрів (як місцевих центрів, так і їх відділів – бюро правової допомоги) щодо різних аспектів такої роботи та питань, пов’язаних із забезпеченням якнайефективнішого доступу клієнтів до сервісів БПД та їх обслуговуванням.

20170406 114250

17813842 1036746263093107 405711535 n

Ця робота тривала й впродовж минулого року, та набула нової актуальності й у зв’язку із нещодавніми законодавчими змінами щодо розширення кола осіб, які мають право на послуги безоплатної вторинної правової допомоги.

Як планується, фіналізований посібник буде розповсюджений у регіони до центрів з надання БВПД для роботи усіх фахівців, які працюють із клієнтами.

20170406 114509

20170406 1912280


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook           YouTube YouTube            Google Google+       тTwitter