Способи подати новину цікаво для аудиторії, підібрати фотографії та вдалий заголовок – про це 21 грудня у стінах Регіонального центру із надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області говорили інтегратори місцевих центрів на семінарі-нараді «Деякі засади медіа комунікації».
Із вітальним словом до аудиторії виступила директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Олена ДЕМЧЕНКО. Зі своїми доповідями виступили заступник директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області ВалентинаВОЛОБУЄВА,начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області НаталіяПОСТАВСЬКА, начальник відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання БВПД Сумського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Наталія ШЕСТЕРНІНА та головний спеціаліст відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Наталка ЛЕСИК-КАРБОВСЬКА.
Серед запрошених гостей – заслужений журналіст України Алла ФЕДОРИНА, яка нині є головою Сумського прес-клубу. Вона провела майстер-клас для учасників семінару, як зачепити матеріалом свою аудиторію: «У кожній новині шукайте свої «гачечки» – ту інформацію, яка є дійсно цікавою для людей. До того ж, текст має бути належно проілюстрований – уникайте світлин надто неприродних. Навіть постановочне фото має бути зроблене за правилами та мати свою естетику».