назад
18.07.19

За два роки надано 150 тис. телефонних правових консультацій

9За два роки українці 150 тис. разів скористалися можливістю отримати правову консультацію, зателефонувавши до єдиного контакт-центру системи безоплатної правової допомоги 0-800-213-103. Відділ контакт-центру, який спеціалізується на наданні правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань, відкрився на базі Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області 17 липня 2017 року.

«Обізнаність українців про єдиний телефонний номер 0 800 213 103 досить висока. Нещодавно система БПД самостійно провела перше соціологічне дослідження правових потреб мешканців Броварів. Виявилося, що 21% опитаних, тобто, кожен п’ятий, знає про те, що за номером єдиного контакт-центру можна отримати консультацію з правових питань», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Загалом робота контакт-центру системи безоплатної правової допомоги забезпечується фахівцями двох відділів. Базовий знаходиться у Чернівцях і працює з 2015 року. Його ключовими завданнями є консультування громадян з питань надання безоплатної правової допомоги, прийняття повідомлень про випадки затримання осіб, забезпечення оперативного зв’язку з усіма центрами системи БПД тощо. Основним завданням відділу забезпечення роботи контактного центру у Сумах є надання правової інформації, консультацій та роз’яснень з правових питань.

Наразі роботу контакт-центру у Сумах забезпечують 9 фахівців, які надають правові консультації з питань земельного, трудового, сімейного, кримінального, цивільного, адміністративного права з використанням різних інструментів, у тому числі довідково-інформаційної платформи правових консультацій WikiLegalAid.

«За два роки ми пересвідчилися, що такий сервіс справді потрібен. Ми раді, що можемо допомагати українцям вирішувати правові проблеми, постійно розширюючи якість і доступність правової допомоги. Робота фахової команди контактного центру є черговим підтвердженням цінностей системи безоплатної правової допомоги, її орієнтації на потреби громадян», – говорить Олексій Бонюк.

 

18.07call 1

Кількість дзвінків, які надходять до контакт-центру з метою отримання правових консультацій та роз’яснень, постійно зростаюсь. Якщо з моменту відкриття та до кінця 2017 року, тобто майже за півроку, надійшло 24 тис. звернень, то за 2018 рік – 72 тис. З початку цього року до контактного центру надійшло вже понад 50 тис. звернень. Найчастіше українців цікавили питання щодо стягнення аліментів, зміни місця голосування, реєстрації місця проживання, заборгованості по кредитах, розірвання шлюбу. Багато дзвінків було щодо надання правових консультацій з приводу трудових відносин, контрактів на проходження військової служби, відчуження земельної ділянки, заборгованості з оплати комунальних послуг та інші. 

За кількістю дзвінків, які надходять до контакт-центру у Сумах з різних регіонів, першість утримує Київська область. Серед лідерів також Дніпропетровська, Харківська, Донецька та Запорізька області.

Фахівці контактного центру постійно проходять спеціалізовані тренінги та навчання, аби підвищувати свої професійні, комунікаційні навички та надавати юридичні консультації на якісно високому рівні.

Облаштування приміщень контакт-центру у Чернівцях та Сумах високотехнологічним обладнанням, створення необхідного програмного забезпечення та навчання працівників здійснено за підтримки Американської асоціації юристів «Ініціатива з верховенства права» (ABA ROLI) в рамках впровадження програми в галузі реформи кримінальної юстиції за фінансової підтримки Бюро з міжнародних питань у сфері боротьби з незаконним обігом наркотиків та правоохоронних питань (INL) Державного департаменту США.


Приєднуйтесь до сторінок Координаційного центру з надання правової допомоги у соціальних мережах:

Facebook Facebook   YouTube YouTube