назад
06.04.17

Заходи правового інформування та правової допомоги Лубенського місцевого центру

30.03.2017 mirgorod ter.zentr sozialjnogo obslugovovfnnja seminar

Проводячи роботу щодо посилення правової спроможності територіальних громад фахівці системи БВПД Полтавської області використовують широкий спектр форм співпраці, спрямованої на проведення правопросвітницької роботи, розширення доступу громадян до безоплатної правової допомоги та залучення до цього процесу партнерів.

Миргородське бюро правової допомоги продовжує проведення правопросвітницьких заходів. Цього разу інформаційний семінар на тему: «Реформи Мінюсту спрямовані до людей» проведено для працівників соціальної сфери, для колективу Миргородського районного територіального центру соціального обслуговування населення (надання соціальних послуг) на чолі з його директором Тетяною Смутко.

В.о. начальника Миргородського бюро правової допомоги Людмила Горобець роз’яснила присутнім, які саме реформи проводить Міністерство юстиції України, які саме зручні послуги запроваджено і як  ними скористатися.

 30 березня 2017 року  у с. Вікторія Пирятинського району відбулося відкриття консультаційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги засобами скайп-зв’язку. Ознайомив із системою Безоплатної правової допомоги та розповів про можливості дистанційно отримувати правові консультації за допомогою скайп-зв’язку начальник Пирятинського бюро Володимир Орел.

Сприяли організації консультаційного пункту Вікторійський сільський голова Наталія Пазюк, котра радо підтримала ідею запровадження дистанційних консультацій та секретар сільської ради Тамара Роздабара.Vidkryttya punkty Skype y c. Viktoria. Piryatunske buro

    Під час робочого візиту до Вікторійської сільської ради керівник бюро правової допомоги м. Пирятин Володимир Орел надав правові консультації особам, що зверталися, а також розмістив рекламні брошури та інформаційні матеріали про систему безоплатної правової допомоги на стендах органу місцевого самоврядування с. Вікторія.   

  30 березня 2017 року, згідно графіку проведення функціонування дистанційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги,  начальник Оржицьке бюро правової допомоги Ігор Рожко провів консультування громадян в приміщенні Оржицької районної лікарні. Для клієнтів була роз’яснена процедура здійснення представництва інтересів громадян в суді та складання документів процесуального характеру у разі звернень громадян та надано інформаційно-роз’яснювальні матеріали у вигляді буклетів, пам’яток та листівок.30.03.17 konsyltyvanniy pynkt Orzhitsya rayonna likarniy

      В цей же день згідно графіку проведення функціонування дистанційного пункту доступу до безоплатної правової допомоги керівник Оржицького бюро правової допомоги Ігор Рожко провів виїзне консультування громадян в приміщенні служби у справах дітей Оржицької районної державної адміністрації. Відвідувачі мали змогу отримали юридичні консультації з питань сімейного та соціального забезпечення.30.03.17 konsyltyvanniy pynkt clyzba y cpravax ditey Orzhitsya rayonna administracia

Цього ж дня керівник бюро відкрив черговий консультаційний пункт доступу за допомогою Skype- зв’язку в приміщенні громадської організації «Плехів –Прогрес» та надав представникам методичні рекомендації, щодо забезпечення організації нормативно-правовою базою, а саме: Земельний кодекс України; ЗУ «Про оренду землі»; методичні рекомендації, щодо порядку безоплатного отримання земельних ділянок для проведення роз’яснювальна-консультаційних робіт серед мешканців сільської місцевості із земельного права. Нагадуємо, що отримати безоплатну правову допомогу громадяни можуть у приміщенні громадської організації «Плехів-Прогрес», за адресою: Полтавська область, Оржицький район, с. Плехів, вул. Нестеренка Богдана, 54.30.03.17 vidkrutty konsyltyvanniy pynkt GO Plekhiv progres

30 березня 2017 року керівник Хорольського бюро правової допомоги Юлія Барило провела консультування громадян на базі лікувального закладу „Центр первинної медико – санітарної допомоги в Хорольському районі“ та в Хорольському будинку – інтернаті для громадян похилого віку та інвалідів.30.03.2017 mobilnuy dustanciynuy pynkt dostypa do bpd likyvalnuy zaklad

Цього ж дня керівник Хорольського бюро правової допомоги Юлія Барило спільно з заступником голови Хорольської районної ради Романом Гловацьким здійснили виїзний прийом громадян в с. Грушине Новоаврамівської сільської ради. Під час прийому Юлія Барило донесла інформацію про роботу бюро, та звернула особливу увагу на види правових послуг які надаються та переваги безоплатної вторинної правової допомоги з переліком категорій громадян, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу.30.03.2017 vuiznuy pruyom gromadan s.Gryhune2

30 березня 2017 року головним спеціалістом Лохвицького бюро правової допомоги на базі Лохвицького районного центру зайнятості проведено інформаційний захід на тему “Особливості працевлаштування молодих спеціалістів” для осіб, які перебувають на обліку.Lohvytskyy rayonnyy centr zaynyatosti.lekciya.Svitlana Danilenko.golovnyy specialist.30.03.2017

Присутнім було надано інформацію про особливості укладення трудового договору з молодими фахівцями та можливості захисту своїх трудових прав згідно законодавства України.

Нагадуємо, що за отримання безоплатної правової допомоги громадяни можуть звернутися до Лохвицького бюро правової допомоги, яке знаходиться за адресою: м. Лохвиця, вул. Перемоги, 6,  тел. (05356) 3-14-05.

Миргородське бюро правової допомоги працює за адресою: м. Миргород, вул. Покровського,11, тел. (05363) 2-11-50.

Оржицьке бюро правової допомоги  знаходиться за адресою: с-ще. Оржиця, вул. Центральна, 22, тел. (05357) 9-18-47.

Пирятинське бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Пирятин, вул. Соборна, 41,  тел. (05358) 3-22-54.

Хорольське бюро правової допомоги знаходиться за адресою: м. Хорол, вул. Незалежності, 78 А, тел. (05362) 3-32-20.

Крім того, цілодобово функціонує єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103 з питань доступу до БВПД.

Дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів в межах України безкоштовні.