назад

Бінарний урок «Правознавча прокачка»

Правова освіта молоді – одне із першочергових завдань системи БПД і щоб донести правильні меседжі, виховати гармонічну й порядну людину, яка знає свої права і зможе їх захистити, фахівці системи БПД разом з освітянами проводять безліч правопросвітницьких заходів, різних за тематикою, форматом та поставленою метою.

Сьогодні ми розкажемо про бінарний урок, який 28 січня пройшов для учнів 9-их класів Каховської гімназії на тему: «Правознавча прокачка» і в якому взяв участь наш колега – інтегратор Каховського місцевого центру з надання БВПД Володимир Щербаков.

Із вступним словом до учасників звернулась заступниця директора з навчально-виховної роботи Наталя Пашковська. Вона пояснила, що мета даного уроку полягає в тому, щоб за допомогою міжпредметних зв’язків розширити рівень правових знань та ерудицію учнів, розвивати їхні вміння працювати в команді, робити логічні судження, критично мислити, застосовувати на практиці знання, отримані на уроках правознавства, та виховувати й прищеплювати інтерес до правової науки.

Захід проходив в інтерактивній формі за участі Володимира Щербакова, Вероніки Кириченко (курсантка Херсонського філіалу Одеського університету внутрішніх справ), Валентини Панасюк (вчителька з правознавства Каховського навчально-виховного комплексу), а також працівників пробації – Олександри Линник та Миколи Балакірського.

Як повідомив Володимир Щербаков, педагоги та фахівці відповідально й творчо підійшли до підготовки і проведення бінарного уроку, який пройшов у формі гри. Учні розділилися на чотири команди і працювали в групах, проходячи різноманітні квести на чотирьох локаціях і отримуючи відповідні бали.

image2Так, Володимир Щербаков зіграв з гімназистами у навчально-розважальну гру «Важниця правова», а Вероніка Кириченко розповіла дітям про кібербезпеку та кібербулінг.

Вчителька з правознавства Валентина Іванівна Панасюк пояснила юридичні терміни, розповідаючи «цікаво про серйозне», а представники пробації Олександра Линник та Микола Балакірський поспілкувалися зі школярами на теми кримінальної та адміністративної відповідальності неповнолітніх.

Захід виявився надзвичайно насиченим та корисним, і в той же час цікавим, жвавим та динамічним. Тож, за словами організаторів, урок досягнув своєї мети, бо рівень правової освіти учнів значно підвищився, вони навчились на практиці застосовувати отримані знання та виявили неабиякий інтерес до правової науки.