Працівники місцевого центру працювали над питанням професійних компетенцій – вміння спілкуватися з клієнтами які потребують безоплатної правової допомоги.
14 березня 2016 року в Кременецькому місцевому центрі з надання безоплатної правової допомоги кандидат психологічних наук, практикуючий психотерапевт Світлана Гусаківська провела тренінг з працівниками на тему “Як спілкуватися з конфліктними клієнтами? Правила ефективного спілкування”.
“Бути відкритими до співрозмовника, приймати його таким, яким він є, але водночас спокійно і впевнено дотримуватись своєї лінії поведінки та направляти розмову у конструктивне русло — основні принципи ефективного спілкування з конфліктними особистостями.” – зазначила Світлана Гусаківська.
Учасники тренінгу обговорили питання особливості ведення діалогу з конфліктними клієнтами та обмінялися думками щодо правил ефективного спілкування з відвідувачами місцевого центру.
Нагадуємо, що отримати безоплатну правову допомогу можуть соціально незахищені категорії громадян: малозабезпечені особи, інваліди, які отримують пенсію або допомогу у розмірі менше двох прожиткових мінімумів для непрацездатних осіб, ветерани війни (учасники бойових дій, у тому числі учасники АТО, члени сімей загиблих), особи, які мають особливі заслуги перед Батьківщиною, діти-сироти, діти, позбавлені батьківського піклування, біженці, реабілітовані особи та інші (ст.12 Закону «Про безоплатну правову допомогу»).
Кожен хто потребує безоплатної правової допомоги може звертатися до місцевих центрів:
м. Тернопіль – вул. Шпитальна, 7,
м. Кременець – вул. Шевченка, 59А,
м. Чортків – вул. Шевченка, 54.
Отримати відповіді на запитання, які стосуються безоплатної правової допомоги – змін в законодавстві, уточнити категорії осіб, що мають право на безоплатну правову допомогу та інші можна зателефонувавши на єдиний телефонний номер системи безоплатної правової допомоги 0 800 213 103 (цілодобово та безкоштовно у межах України зі стаціонарних та мобільних телефонів).