Під час заходу учасники дізнались як врегульовувати чи не допускати конфлікт не лише в професійній діяльності, комунікації з клієнтами, а й в повсякденному житті.
На початку тренінгу тренер-психолог Міжнародної організації з міграції ООН Оксана Круцюк ознайомила присутніх з поняттям конфлікту, його ознаками, видами, стратегією вирішення тощо. Зокрема, фахівчиня зазначила, що повне усунення конфліктів призводить до застою, а наше завдання — перетворення деструктивних конфліктів у конструктивні.
Також учасники отримали цікаву й корисну інформацію щодо позитивних функцій конфлікту та висловлювали власне бачення ролі конфліктів у житті.
Окрім теорії тренерка проводила активні вправи та ігри, у процесі яких присутні навчались діяти правильно у конфліктних ситуаціях.
Наприкінці тренінгу учасники отримали сертифікати про участь у навчальному курсі «Конфлікт-менеджмент».