Одне з основних завдань системи безоплатної правової допомоги в Україні – навчити людей використовувати правові інструменти для вирішення життєвих питань. Коли громадяни призвичаюються вирішувати свої проблеми у правовому полі – це значить, що робота системи БПД недаремна, вона викликає довіру у людей. Прикладом такої суспільної довіри є історія Тетяни В*, громадянки з обмеженими фізичними можливостями.
Пані Тетяна уже була клієнткою Першого криворізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги. Тоді жінку завдяки роботі адвоката центру поновили на роботі. Тому, коли громадянка зіштовхнулась з черговим свавіллям – цього разу з боку працівників ПАТ “Криворіжгаз”- вона вже знала куди звернутись за допомогою.
Справа полягала у тому, що після чергової перевірки, яку здійснювали газовики у квартирі пані Тетяни, їй було вручено акт-припис про самовільне підключення газової плити. Хоча, за словами жінки, свого часу всі роботи з підключення виконував слюсар ПАТ “Криворіжгаз”, про що і було зроблено відповідний запис у абонентській книжці.
Представляв інтереси клієнтки начальник відділу представництва Першого криворізького місцевого центру з надання БВПД Володимир Шишов. Правник направив на ПАТ “Криворіжгаз” заяву від імені споживачки у якій просив перевірити законність складеного акта-припису та зазначив, що підключення газової плити було здійснено представником ПАТ “Криворіжгаз” (що доводив запис в абонентській книжці). Відповідні запити також було направлено до Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг (м.Киїів, вул. Смоленська, 19) та до Управління Національної комісії, що здійснює державне регулювання у сферах енергетики та комунальних послуг в Дніпропетровській області (м.Дніпро, вул.Володимира Мономаха, 17А). У відповідь на звернення підприємство повідомило, що “враховуючи запис в абонентській книжці, зроблений слюсарем К*. про здійснення підключення ним плити, та неможливість опитати останнього про обставини несвоєчасного оформлення виконавчо-технічної документації в архіві Товариства, прийнято рішення про відновлення технічної документації за рахунок Оператора ГРМ. Акт-припис скасовано”.
Вдячна клієнтка зателефонувала до центру та повідомила про те, що представники ПАТ “Криворіжгаз” не лише здійснили всі необхідні роботи і надали примірник виконавчої документації, а і принесли вибачення за спричинені незручності. Тому претензій до Товариства пані Тетяна не має.
Якщо у вас виникають проблемні питання у сфері захисту прав споживачів комунальних послуг та будь-які інші правові питання, звертайтесь до Першого криворізького місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги за адресою: м. Кривий Ріг, вул.Качалова, 2, тел. 098-040-83-70, 056-405-54-04.
Детальну інформацію з питань, пов’язаних з отриманням безоплатної правової допомоги, також можна отримати за номером цілодобової телефонної лінії – 0 800 213 103.