назад

Обговорення досвіду колег під час наради в Регіональному центрі

160614 03

Директор Регіонального центру з надання вторинної правової допомоги у Сумській області провела 14 червня робочу нараду, в якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання підготовки до проведення керівної ради, виконавської дисципліни, результат робочого візиту до Чернівецького кол-центру, звіт відділу фінансів, контрактно-договірної роботи та бухгалтерського обліку, показники діяльності місцевих центрів тощо.

Олена Демченко поділилася враженнями від чернівецького кол-центру. 

За номером гарячої лінії громадяни можуть отримувати безоплатну юридичну допомогу з будь яких питань, починаючи від оформлення субсидій до надання консультацій під час затримання. Під час робочого візиту Олена Демченко ознайомилася із розпорядчими документами, графіком чергування операторів кол-центру, організацією роботи установи, що діє при Регіональному центрі з надання БВПД у Чернівецькій області.

9 червня 2016 року вона взяла участь у засіданні формату «круглий стіл» із суддями Апеляційного та районних судів Чернівецької області та адвокатами області на тему: «Питання призначення захисника під час судового розгляду». Також участь у цьому заході взяли працівники Регіонального та місцевого центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги Чернівецької області. Така форма обміну досвідом є досить актуальною для працівників системи безоплатної вторинної правової допомоги.

Про те, як працюють адвокати системи БВПД на Сумщині, повідомила Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами, за період з 06.06.2016 по 12.06.2016, адвокатам видано 44 доручення, у тому числі: регіональним центром – 31, місцевими – 13.

З інформацією про роботу місцевих центрів виступила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури. Вона зазначила, що за період з 01.06.2016 по 10.06.2016 місцевими центрами прийнято 192 клієнти та зареєстровано 250 звернень. За віковою категорією це особи віком від 35 до 60 років – 90,  громадяни віком понад 60 років – 58,  від 18 до 35 років – 43, до 18 років – 1.   

Статистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих – 97 осіб.

Отримали інформацію від органів державної влади – 35 осіб, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 16, використали інші джерела – 11, отримали направлення з недержавної організації – 11, дізналися з програм місцевого радіомовлення – 8, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 7, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 6, через веб-сайт Координаційного (регіонального) центру – 1.

За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: спадковими – 39, соціальними – 38, сімейними – 29, іншими цивільними – 28, житловими – 24, земельними – 23, договірними – 20, трудовими – 16, іншими – 12, адміністративними – 9, представництва осіб, які мають статус потерпілих у кримінальному провадженні – 5, виконання судових рішень – 4, медичними – 3.

За результатами перевірки наданих документів для 26 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.

У кінці наради Наталія Поставська провела внутрішнє навчання з питань безпечної експлуатації електрообладнання. Розглянуто дотримання правил експлуатаціїнаявного обладнання, комп’ютерів,периферійнихпристроївта інших приладів, що забезпечуют  ь надійну роботу установи.