назад
23.09.19

Понад дві третини клієнтів системи БПД задоволені правовою допомогою

Серед клієнтів, які отримали вторинну правову допомогу у місцевих центрах та бюро, 85% досягли успіху. 69% клієнтів вирішили свої правові питання завдяки роз’ясненням та консультаціям фахівців системи БПД. Такі результати опитування 1,6 тис. клієнтів системи БПД. Дослідження проведено Київським міжнародним інститутом соціології (КМІС) за підтримки проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні».

Перше всеукраїнське дослідження рівня задоволеності клієнтів було проведено у серпні цього року. За телефоном було опитано 1200 клієнтів місцевих центрів з надання БВПД та бюро правової допомоги, а також 400 клієнтів єдиного контакт-центру системи БПД. Респондентами опитування стали люди, які зверталися до за правовою допомогою з серпня 2018 року по липень 2019 року.

«Соціологічні опитування дають нам можливість оцінити роботу системи БПД, визначити що треба змінити, які запровадити нові сервіси», – зазначив директор Координаційного центру з надання правової допомоги Олексій Бонюк.

Рекомендують та вже порадили своїм знайомим звертатися до системи БПД 88% клієнтів, яким були надані правові консультації та роз’яснення у місцевих центрах та бюро правової допомоги. Серед респондентів, які отримали вторинну правову допомогу, 87% відповіли «так» на це запитання. Серед людей, які телефонували до контакт-центру, 79% готові надати його номер своїм знайомим чи вже рекомендували їм зателефонувати в разі потреби.

Доступність послуг задовольнила 86% клієнтів місцевих центрів та бюро. Серед клієнтів контакт-центру позитивну відповідь на це питання дали 75%.

73% опитаних зазначили, що було нескладно зібрати та подати документи, необхідні для призначення представника або адвоката. 83% респондентів відповіли, що задоволені оперативністю призначення представника або адвоката після отримання місцевим центром або бюро необхідних документів.

Серед клієнтів, які отримали правові консультації та роз’яснення, повністю задоволені обслуговуванням 71%. Максимальну оцінку поставили 75% респондентів, які звернулися за вторинною правовою допомогою. Рівень обслуговування повністю влаштував 57% респондентів, які телефонували до контакт-центру системи БПД за номером 0 800 213 103.

«Результати дослідження свідчать про високий рівень довіри клієнтів до системи БПД, ефективність роботи, високу якість правової допомоги. Але це не означає, що ми маємо зупинитися на досягнутому. Система БПД буде розвиватися, вдосконалюватися, запроваджувати нові сервіси», – зазначив Олексій Бонюк.

Довідково. Концепцію та інструментарій для проведення першого всеукраїнського дослідження рівня задоволеності клієнтів розробили експерти проекту «Доступна та якісна правова допомога в Україні» у 2019 році. У розробленні методології опитування брали участь фахівці Координаційного центру з надання правової допомоги.

Опитування проводилося за підтримки проєкту «Доступна та якісна правова допомога в Україні», який впроваджується Канадським бюро міжнародної освіти у партнерстві з Координаційним центром з надання правової допомоги, та фінансується Урядом Канади.