назад

Повернути гроші за неякісний товар мукачівці допомогла працівниця Мукачівського МЦ

BPD    Днями на адресу Регіонального центру з надання безоплатної правової допомоги в Закарпатській області надійшов лист-подяка. Мешканка Мукачева Ганна Когут висловила щиру вдячність за професійні дії начальника відділу правопросвітництва та взаємодії з суб’єктами надання безоплатної первинної правової допомоги Мукачівського місцевого центру Мирослави Пилипчинець. У місцевий центр жінка звернулася з проханням надати консультації, як їй діяти у наступній ситуації: вона ще 02.03.2016 року придбала товар вартістю 11200 грн. в одному з торгівельних центрів міста Мукачева, який виявився неякісним, тому повернула товар у магазин. Проте на письмову заяву пані Ганни адміністрація торгового центру не реагувала. Мукачівка двічі зверталася до Держінспекції з питань захисту прав споживачів у Закарпатській області, проте у відповідь отримала листи де зазначалося, що провести перевірку неможливо.

    І лише завдяки професійній роботі фахівця Мукачівського МЦ, Мирослави Пилипчинець, питання нарешті вдалося вирішити: через 5 місяців зволікань торговий центр повернув гроші в повному обсязі за придбаний неякісний товар, і вибачився за зволікання.

    Ганна Когут висловлює щиру вдячність М.Пилипчинець, та всій системі безоплатної правової допомоги на Закарпатті. Бо переконалася, що тут і справді можна отримати дієву правову допомогу.