В умовах війни для системи БПД зараз дуже важливою є присутність в інформаційному просторі – люди шукають відповіді на запитання та контакти юристів в інтернеті, групах, чатах, дзвонять на телефон гарячої лінії.
З початку воєнного стану Подільський місцевий центр з надання БВПД максимальне переорієнтувався відповідно викликів та потреб з надання вкрай важливої правової інформації та послуг населенню на півночі Одещини.
Що ми робимо:
- виступаємо на телебаченні (телеканал КЕТ) з роз’ясненнями актуальних тем та нагальних проблем в умовах війни;
- проводимо просвітницько-інформаційну діяльність та поширюємо друковану продукцію системи БПД в місцях розміщення родин переселенців, центрах гуманітарної допомоги та інших місцях масового скупчення людей;
- проводимо інформаційну кампанію в соціальних мережах, на сторінках партнерів та загальнодоступних групах та чатах
- наші фахівці долучилися до роботи контактного центру системи надання безоплатної правової допомоги – 0 800 213 103 та консультують громадян з усіх точок держави:
Також, як і завжди, ми продовжуємо прийом громадян в центрі (м. Подільськ, вул. Соборна, 194-а) та бюро правової допомоги.
Подивитися графік роботи та адреси місця розташування.
Правову консультацію від фахівців Подільського місцевого центру з надання БВПД можна отримати за телефоном: +38 066 675 07 76.
Як отримати безоплатну правову допомогу онлайн?
Зателефонувати до Єдиного контактного центру системи БПД за номером 0 800 213 103 (дзвінки зі стаціонарних та мобільних телефонів у межах України безкоштовні).
Номер для дзвінків з-за кордону +38 (044) 363 10 41 (вартість дзвінка з-за кордону за тарифами вашого оператора зв’язку).
Отримати правову допомогу можна також за допомогою дистанційних сервісів у кабінеті клієнта на сайті системи БПД, у мобільних застосунках «Безоплатна правова допомога» або «Твоє право», у месенджерах та Вайбер.