назад

Про результати роботи за І півріччя 2017 року розповіли представники Головного територіального управління юстиції та Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області

press-konf 3 28.07.2017Сьогодні, 28 липня 2017 року, в міському прес-центрі «Odessit.ua» (м. Одеса, вул. Пушкінська, 32) відбулася прес-конференція для представників ЗМІ та громадськості на тему «Підсумки роботи Головного територіального управління юстиції в Одеській області за І півріччя 2017 року».

Спікерами на прес-конференції виступили:

Микола Станіщук – начальник Головного територіального управління юстиції в Одеській області;

Світлана Клішина – директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області;

Віктор Івановський – перший заступник начальника Головного територіального управління юстиції в Одеській області;

Олена Погребнюк – в.о. заступника начальника Головного територіального управління юстиції в Одеській області з питань державної виконавчої служби.

press-konf 4 28.07.2017

Прес- конференцію відкрив Микола Станіщук, який  подякував присутнім за надану можливість відзвітувати перед громадськістю про результати роботи. Микола Станіщук акцентував увагу присутніх представників засобів масової інформації на те, що Міністерством юстиції протягом І півріччя 2017 року запроваджено та реалізовано чимало інноваційних проектів.  Він повідомив, що в рамках пілотного проекту «Шлюб за добу» українці можуть скористатися новим сервісом Мін’юсту – експрес-реєстрацією шлюбу за 24 години. Пілотний проект діє в Одесі з серпня минулого року. Мінімальний термін для реєстрації шлюбу з моменту подання заяви скорочено з 30 днів до 1 доби. Протягом І півріччя 2017 року на території Одеської області в рамках проекту було зареєстровано 837 шлюбів.

Начальник Головного територіального управління юстиції в Одеській області повідомив також, що з 01 вересня 2015 року у місті Одеса стартував пілотний проект у сфері державної реєстрації народження дитини безпосередньо у медичних закладах, де приймаються пологи. За період з 01 січня 2017 року по 25 липня 2017 року зазначеною послугою скористалося 6120 осіб.

Також під час прес-конференції було підкреслено, що наразі українці можуть отримати інформацію з усіх реєстрів Мін’юсту, зареєструвати громадське об’єднання або засіб масової інформації, отримати дані про електронний цифровий підпис. Також реалізована в життя послуга «СМС-Маяк», яка передбачає можливість отримання інформації щодо будь-яких змін в реєстрах бізнесу й нерухомості майна громадянина.

Микола Станіщук розповів також про співпрацю ГТУЮ в Одеській області з Військово-медичним клінічним центром Південного регіону для надання безоплатної правової допомоги військовослужбовцям, учасникам УТО (УБД), інвалідам війни, ветеранам ЗСУ, які перебувають на лікуванні у вказаному центрі.

Світлана Клішина, директор Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги в Одеській області, розповіла про результати діяльності Центру за І півріччя 2017 року.

Вона зазначила, що в Одеській області діють 32 точки доступу до безоплатної правової допомоги.

З 2013 року в Одесі працюють три центри з надання безоплатної вторинної правової допомоги, ще чотири в Арцизі, Ізмаїлі, Роздільній та Подільську. З 1 вересня 2016 року в кожному районі Одеської області запрацювали 25 бюро правової допомоги як відокремлені підрозділи місцевих центрів з надання безоплатної правової допомоги.

За І півріччя 2017 року Регіональним центром в Одеській області видано 3 832 доручень у кримінальних провадженнях, місцевими центрами разом з бюро правової допомоги зареєстровано 14 687 звернень клієнтів. 

press-konf 5 28.07.2017                                                                       

Світлана Клішина підкреслила, що можливість доступу до безоплатної правової допомоги для місцевих громад постійно розширюється.

Зокрема, в Одесі та Одеській області функціонує мережа дистанційних пунктів доступу до безоплатної правової допомоги на базі установ, організацій, закладів для громадян, які мають потребу в безоплатній правовій допомозі, але в силу різних причин (географічна віддаленість, відсутність вільного часу тощо) не мають можливості оперативно звернутися до місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги.

Так, протягом І півріччя 2017 року в Одеському регіоні було забезпечено роботу 150 дистанційних пунктів консультування громадян, куди звернулася за отриманням консультації та роз’яснень з правових питань протягом більш 1 000 осіб.

Також директор Регіонального центру з надання БВПД в Одеській області розповіла про відкриття «Одеської міжрегіональної ресурсно-комунікаційної платформи», яка наразі розпочала свою діяльність. Мета Платформи – підвищення якості правових послуг, зокрема через проведення тренінгів, семінарів, навчання та інших форм розвитку, підвищення кваліфікації фахівців у сфері права.

У ході прес-конференції представники засобів масової інформації  задали питання щодо реалізованих пілотних проектів та інноваційних рішень безпосередньо в Одеському регіоні, на які отримали вичерпні та компетентні відповіді.

Переглянути прес-конференцію можна тут.