назад

Доступність – один з найважливіших принципів роботи системи безопатної правової допомоги. Ми допомагаємо людям не лише в офісах центрів, звиклою практикою є мобільні та дистанційні пункти консультування, он-лайн та телефонне спілкування з клієнтами, виїзні прийоми, надання адресної правової допомоги. Фахівці системи виїжджають у найвіддаленіші куточки нашого краю, аби допомогти людям. Це стосується і клієнтів, що хочуть поспілкуватись з керівництвом системи області – не завжди є змога приїхати до Тернополя.

З метою надання правової допомоги та моніторингу відгуків клієнтів про роботу системи виїзні прийоми проводить директор Регіонального центру Ірина Хондогій. Цього разу керівник працювала у Кременецькому місцевому центрі. Питання пенсійного забезпечення, аліментних зобов’язань та земельних правовідносин – все це та інше роз’яснювала директор Регіонального центру.

Також система надання безоплатної правової допомоги активно працює в рамках запровадження земельної реформи. Земельні радники у громадах, юристи з земельних правовідносин, розділ консультацій з земельних питань для WikiLegalAid, дослідження правових потреб громад – це та багато іншого запроваджується у системі БПД.

Саме земельні питання сьогодні особливо цікавлять наших клієнтів. Це важливо, аби кожен знав, що може звернутись до системи БПД не лише з приводу вже існуючої проблеми, але і порадитись перед тим як вчиняти якусь дію, що може мати різні наслідки

– говорить директор центру.