З метою покращення якості роботи місцевих центрів робочою групою у складі: Валентини Волобуєвої, заступника директора; Юлії Омельченко, заступника начальника відділу забезпечення якості правової допомоги та підвищення кваліфікації її надавачів; Наталії Поставської, начальника відділу підтримки та розвитку інфраструктури, 06, 12 та 22 червня здійснено моніторинг діяльності Сумського місцевого центру з надання БВПД та Білопільського, Краснопільського, Путивльського бюро правової допомоги.
Під час проведення вивчено систему надання безоплатної первинної та вторинної правової допомоги, роботу відділу представництва, надання доступу до електронних сервісів Мін`юсту; проведення правопросвітницької роботи; форми співпраці з установами-провайдерами, проаналізовано анкети клієнтів, проведено анонімне анкетування 5 працівників бюро правової допомоги тощо.
До Сумського місцевого центру та бюро правової допомоги з початку 2017 року звернулося 1081 нових клієнтів та прийнято 1525 звернень.
У приміщеннях місцевого центру та бюро правової допомоги наявна достатня кількість додаткової інформації у вигляді плакатів: реєстрація громадських об’єднань, безвізовий режим, електронна подача заяви до реєстраційної служби, газети, буклети, візитівки тощо. У доступному для відвідувачів місці встановлені скриньки «Для відгуків».
У ІІ кварталі цього року доступ до електронних сервісів Міністерства юстиції надано 35 особам.
У ході моніторингу діяльності працівники Регіонального центру детально ознайомилися із картою правових потреб територіальних громад та «Звітом за результатами аналізу ситуації щодо забезпечення права на БППД та спроможність органів місцевого самоврядування до утворення спеціалізованих установ/залучення осіб приватного права до надання БППД».
Правопросвітницька робота ведеться з різною вікововою та цільовою аудиторією громадян. Так, за ініціативи Сумського МЦ на базі Сумського обласного центру позашкільної освіти та роботи з талановитою молоддю 11.05.2017 проведено захід на тему: «Сприяння згуртованості громад». Учасниками заходу стали представники благодійних фондів, координатор програми допомоги внутрішньо переміщених осіб громадська організація «Калинове гроно», голови громадських організацій, та представник «Клубу гонорового віку». Метою тематичної зустрічі стало інформування про безоплатну правову допомогу та сприяння налагодженню соціального діалогу з представникам громадських організацій.
Аналіз 19 анкет опитування клієнтів Сумського місцевого центру та бюро правової допомоги засвідчив, що 16 громадян (84%) звернулися за правовою допомогою до фахівців вперше для отримання консультації з правових питань. Усі 19 респондентів можуть рекомендувати своїм родичам чи знайомим послуги місцевого центру/бюро правової допомоги.
Працівники Сумського місцевого центру та бюро правової допомоги продовжують виконувати важливу суспільну функцію – надання можливості кожному громадянину реалізувати право на отримання правової допомоги.