назад

РУХ У МАЙБУТНЄ З МІСЦЕВИМИ ЦЕНТРАМИ

Щодня до Охтирського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги приходять люди. У кожного своя історія, свій біль. Не так давно завітала до центру мешканка м.Охтирка. Вона є бабусею та  опікуном неповнолітньої дівчини, яка при живих батьках залишилася сиротою. Поки жінка була молодшою, не дуже зважала на те, чи платить батько аліменти на утримання дитини. Але роки беруть своє. На сьогодні онука підросла, їй уже 17 років. А от бабуся постаріла, і тих грошових заощаджень та коштів, що вона одержує на онуку як опікун, не вистачає. Спочатку намагалася по-доброму поговорити з батьком дівчинки, аби допомагав власній дитині та сплачував кошти по закону. Але слова впливу не мали. Ось і прийшла жінка за допомогою до місцевого центру.

Начальник відділу первинної роботи з клієнтами Микола Кравченко порадив жінці зібрати документи, необхідні для надання вторинної правової допомоги. Через кілька днів громадянка з усіма необхідними довідками знову завітала до Охтирського місцевого центру. Їй видали доручення, повідомили про призначення адвоката, з яким вона зустрілася цього ж дня. Подано позовну заяву до суду. Через кілька днів, у телефонному режимі, жінка висловила щиру вдячність працівникам місцевого центру.

            За якою допомогою зверталися мешканці Сумщини до місцевих центрів на минулому тижні?

            Приємним є той факт, що кількість клієнтів збільшилася на 22 особи і становила за період з 10 по 14 серпня цього року – 86. Жінки зверталися частіше за чоловіків (відповідно 53 та 33 особи). Найбільша вікова категорія віком 35-60 років – 36 осіб, більше 60 років – 32, від 18 до 35 років – 12.

            Інформація про діяльність місцевих центрів Сумщини поширюється різними способами.

            Частина мешканців області  скористалася порадами  інших громадян – 35,

з інших джерел інформації  дізналися 20 осіб, за переглядом телевізійних передач – 14, за направленням з органу державної влади прийшло 8 осіб, із радіопередач дізналися 3 громадянина, за інформацією з газет – 5, через Інтернет-ресурси – 1.

            Фахівцями місцевих центрів з надання БВПД прийнято 93 звернення, основною метою яких є отримання консультації – 80, решта – це складення процесуальних документів – 4 представництво інтересів особи у суді – 9.

Громадян цікавили різні категорії питань, серед яких: інші цивільні – 19, спадкові – 17, соціальні – 16, житлові – 11, земельні – 9, трудові – 6, сімейні – 5, неправові питання – 4, інші питання – 2, договірні – 2, медичні – 1, виконання судових рішень – 1. 

За результатами розгляду звернень прийнято рішення про надання безоплатної вторинної правової допомоги для 4 громадян, серед яких інвалідів – 3 особи, ветеран – 1.

 

Кожна людина, яка звертається до місцевих центрів Сумщини, сподівається на допомогу в вирішенні певних життєвих проблем. І добре, що професіоналізм наших працівників місцевих центрів вимірюється не лише здобутими фаховими знаннями, але й такими людськими рисами як співчуття, доброзичливість, чуйне ставлення до проблем інших.