назад

Швидко реагувати на потребу клієнта – один з головних принципів роботи центрів безоплатної вторинної правової допомоги

morozovПочинаючи з 1 липня 2015 року фахівцями Другого одеського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги (далі – Центр) вживаються заходи щодо забезпечення доступу кожного громадянина до якісної безоплатної правової допомоги. Особлива увага приділяється особам з обмеженими фізичними можливостями.

Приймаючи до уваги вразливість даної категорії населення, складність пересування та інші фактори, Центром здійснюється адресна правова допомога за місцем мешкання або перебування таких осіб.

Так, 10 жовтня 2016 року до Центру звернулася громадянка М. в інтересах свого чоловіка та розповіла про необхідність надання йому правової допомоги, отже вже наступного дня повинно відбутися судове засідання, в якому громадянин М. має статус потерпілого. Дружина чоловіка повідомила фахівцям Центру, що її чоловік не може з’явитися до Центру особисто за станом здоров’я, оскільки потрапив в дорожньо-транспортну пригоду, в наслідок якої має І групу інвалідності та отримує пенсію у розмірі менше двох прожиткових мінімумів доходів громадян для осіб, які втратили працездатність. По факту порушення правил безпеки дорожнього руху та нанесення тілесних ушкоджень було відкрито кримінальне провадження. В даному провадженні чоловік є потерпілим та потребує відповідної правової допомоги.

Враховуючи соціально-орієнтований підхід з направленістю на потребу клієнта, Центром невідкладно прийнято рішення щодо надання потерпілому у кримінальному провадженні адресної правової допомоги.

Фахівці Центру одразу виїхали за місцем мешкання громадянина М. та прийняли письмове звернення. В інтересах заявника Центр організував допомогу в отриманні всіх необхідних документів, підтверджуючих його відповідну категорію протягом декількох годин. Того ж дня Центр прийняв рішення про надання громадянину М. безоплатної вторинної правової допомоги та призначив адвоката за рахунок держави, про що останньому видано відповідне доручення № 363 від 10.10.2016. Вже через три години відбулася перша конфіденційна зустріч  адвоката Миколи Вовчика з клієнтом. Під час бесіди адвокат проаналізував документи, які були в наявності у громадянина М., та надав потерпілому відповідну правову консультацію. 11 жовтня 2016 року, тобто вже наступного дня, адвокат Микола Вовчик прийняв участь в попередньому засіданні в суді по справі клієнта. Станом на теперішній час, адвокат ознайомився з матеріалами кримінального провадження та продовжує опікуватися справою клієнта, розгляд  якої триває.

Отже, фахівці Центру насамперед діють в інтересах громадян щодо вчасного надання доступу до правосуддя та у відповідності з діючим законодавством.

Отримання чоловіком, постраждалим від ДТП, своєчасної та якісної безоплатної вторинної правової допомоги є результатом спільної та злагодженої роботи фахівців Центру та адвоката.

За правовою допомогою звертайтеся до Другого місцевого центру за адресою: м. Одеса, вул. Коблевська, 40. Телефони: (048) 726-14-45, (048) 726-14-44.