назад

У Києві надавати послуги клієнтам з порушеннями слуху допомагає перекладачка жестової мови

До команди Правобережного київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги долучилася перекладачка з жестової мови Лариса Бондаренко, що дозволило відновити консультування людей з порушеннями слуху.

Відтепер щопонеділка з 14:00 до 18:00 асистентка з комунікації допомагатиме юристам центру долати комунікаційні бар’єри з клієнтами.

У перший день по послугу звернулося 5 людей з порушенням слуху, четверо з них консультувалися з юристом щодо пенсійного забезпечення, отримання соціальної допомоги та розв’язання житлових питань. Одній клієнтці допомогли скласти звернення до пенсійного фонду.

«Ми прагнемо, щоб безоплатна правнича допомога була доступною для кожного, у тому числі для людей з інвалідністю за ознакою слуху. Тому постійно працюємо над різними формами надання правничих послуг вразливим верствам населення, обираючи найефективніші», — говорить заступниця директора Правобережного київського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги Олена Маньківська.

Залучення перекладачки жестової мови до надання правничих послуг клієнтам стало можливим завдяки співпраці з Київською організацією Українського товариства глухих.