назад

У Загальноміському бібліотечно-інформаційному центрі міста Славутич проведено виїзний прийом громадян

IMG 20170512 10593912 травня 2017 року заступник керівника Славутицького бюро правової допомоги Ольга Лазаренко провела виїзний прийом громадян.

На прийом звернулося три особи, яким надано три консультації:
1. Щодо розірвання шлюбу, поділу майна та стягнення аліментів.
Роз’яснено, що шлюб подружжя, що має дітей може бути розірвано лише у судовому порядку. За наявності згоди на розірвання шлюбу подружжям може бути подано до суду спільну заяву, за відсутності – заява подається одним з подружжя. Майно набуде за час шлюбу належить чоловікові та дружині на праві спільної сумісної власності, у разі поділу такого майна частки дружини та чоловіка, як правило, є однаковими (якщо інше не визначено домовленістю між ними або шлюбним договором), однак за рішенням суду можуть бути збільшеними (зменшеними). Майно ділиться між чоловіком та дружиною в натурі. Неподільні речі присуджуються одному з подружжя, іншому може бути присуджено компенсацію. Батьки зобов’язані утримувати дитину до досягнення нею повноліття, способи утримання визначаються домовленістю між батьками. У разі відсутності домовленості аліменти стягуються у судовому порядку. Частка заробітку, яка буде стягуватись як аліменти визначається судом. Якщо платник аліментів має мінливий дохід, суд може визначити розмір аліментів у твердій грошовій сумі. При цьому розмір аліментів на одну дитину не може бути меншим 30 % прожиткового мінімуму для дитини такого віку.
2. Щодо порядку реєстрації права власності на земельну ділянку.
Роз’яснено, що необхідно звернутися до державного реєстратора (центру надання адміністративних послуг (ЦНАП) або до нотаріуса з пакетом документів, який включатиме: витяг з Державного земельного кадастру (ДЗК); копію та оригінал паспорту заявника; копію та оригінал ідентифікаційного номеру; підтвердження оплати адміністративного збору; документ – підстава виникнення права на ділянку (договір купівлі-продажу (дарування, міни і т.і.), рішення суду, свідоцтво на спадщину, тощо); довіреність, якщо документи подаються представником (нотаріально засвідчена, якщо від фізичної особи); оригінал та копію паспорту, ідентифікаційного номеру представника, якщо документи подаються представником. Заява про реєстрацію права друкується державним реєстратором або нотаріусом та підписується заявником на місці.
3. Щодо оформлення спадщини.
Роз’яснено, що для прийняття спадщини встановлюється строк у шість місяців, який починається з часу відкриття спадщини (день смерті особи, або день з якого вона оголошується померлою). Місцем відкриття спадщини є останнє місце проживання спадкодавця, а якщо воно не відоме – місцезнаходження нерухомого майна або основної його частини. Спадкоємець, який постійно проживав разом із спадкодавцем на час відкриття спадщини, вважається таким, що прийняв спадщину, якщо протягом строку, встановленого статтею 1270 Цивільного кодексу України, він не заявив про відмову від неї.
Спадкоємець, який бажає прийняти спадщину, але на час відкриття спадщини не проживав постійно із спадкодавцем, має подати до нотаріальної контори заяву про прийняття спадщини. Заява про прийняття спадщини подається спадкоємцем особисто.
По закінченню прийому роздано флаєри та візитки Славутицького бюро.
Нагадаємо, що послугами Славутицького бюро правової допомоги можна скористатись за адресою: м. Славутич, Московський квартал, 12. Прийом громадян ведеться з понеділка по п’ятницю з 9-00 до 18-00, без перерви.