назад
29.08.19

Як захистити права споживачів житлово-комунальних послуг, навчали на семінарі у Кропивницькому

Як діяти у разі отримання нечесної платіжки? Як домогтися перерахунку вартості опалення? Покроковий алгоритм дій роз’яснили під час семінару фахівці системи безоплатної правової допомоги представникам первинних профспілкових організацій закладів освіти м. Олександрія.

«У межах правопросвітницького проекту «Я МАЮ ПРАВО» Міністерство юстиції спільно з системою безоплатної правової допомоги розпочало всеукраїнську правопросвітницьку кампанію «Чесна платіжка». Є чіткі покрокові алгоритми дій, які допоможуть захистити права споживачів житлово-комунальних послуг. Якщо вам потрібна правова допомога чи консультація звертайтесь до найближчого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги чи бюро правової допомоги», – наголосила Олена Шишкарьова, заступниця директора Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Кіровоградській області.

Також вона роз’яснила алгоритм дій, якщо органи місцевого самоврядування не встановили тарифи з урахуванням граничних цін на послуги з постачання теплової енергії і послуги з постачання гарячої води:

  • потрібно перевірити на офіційному вебсайті органу місцевого самоврядування, який встановлює тариф на послуги з постачання теплової енергії і послуги з постачання гарячої води, чи здійснено перерахунок тарифів відповідно до рішення Уряду (не пізніше 1 вересня 2019 року);
  • звернутись на Урядову гарячу лінію за номером 1545 та повідомити про нездійснення органом місцевого самоврядування перерахунку тарифів на послуги з постачання теплової енергії та гарячої води для населення;
  • завантажити зразок вимоги до органу місцевого самоврядування на сайті Міністерства юстиції https://minjust.gov.ua/ та звернутися до постачальника для перерахунку вартості зазначених послуг на опалювальний сезон 2019/20.

Наприкінці заходу сторони домовились про проведення спільних заходів, спрямованих на захист трудових прав громадян.