назад

2

Комунальна установа «Запорізький обласний контактний центр» Запорізької обласної ради є спеціалізованим закладом, заснованим на спільній власності територіальних громад сіл, селищ, міст Запорізької області, що сприяє впровадженню новітніх управлінських методів та сучасних електронних технологій у сфері організації розгляду звернень на території Запорізької області.

      


       Метою діяльності Запорізького обласного контактного центру є забезпечення оперативного розгляду на території Запорізької області звернень, що подаються громадянами, фізичними особами – підприємцями за єдиним телефонним номером  «регіональної «гарячої» лінії та через мережу Інтернет.

       20 грудня 2016 року між Регіональним центром з надання безоплатної вторинної праової допомоги у Запорізькій області та зазначеним контактним центром було укладено меморандум про співпрацю.

       В рамках спільної діяльності, виходячи зі спільного прагнення щодо формування правової освіченості громадян, прагнучи створення рівних можливостей для доступу осіб до правосуддя шляхом організації надання безоплатної первинної та безоплатної вторинної правової допомоги, сторони домовились про координацію зусиль по комплексному наданню безоплатної правової допомоги.

       Предметом зазначеного меморандуму є спільна діяльність у проведенні комплексу заходів з правової освіти населення, спрямованих на підвищення правової свідомості громадян, сприяння поширенню позитивного досвіду у сфері соціальної та правової захищеності громадян, захисту конституційних прав, свобод та інтересів громадян шляхом надання безоплатної правової допомоги населенню.

       1Під час зустрічі були обговорені напрямки подальшої співпраці. Директором Регіонального центру Павлом Наливайком було запропоновано проводити на базі комунальної установи консультування мешканців міста та області з актуальних правових питань через тематичну «гарячу» лінію. Відповідати на дзвінки запоріжців будуть фахівці Регіонального та місцевих центрів, адвокати, представники органів юстиції тощо.

       В свою чергу гості з Запорізького обласного контактного центру, а саме директор установи Ольга Савенкова та її заступник Федір Лихасенко, окреслили необхідність проведення навчання працівників контактного центру Запорізької обласної ради.

Це є необхідним, адже значна кількість телефонних звернень громадян з проблемних питань до контактного центру, а також через можливості цієї установи, і до керівництва обласної державної адміністрації та представників депутатського корпусу Запорізької обласної ради, потребують їх вирішення у юридичній площині із залученням фахівців різних галузей права, – підкреслила Ольга Олександрівна.

       Ще однією гарною новиною стала пропозиція створення спільних інформаційних матеріалів «Корисне від БПД», які стануть в нагоді народним обранцям під час проведення особистих прийомів громадян.

Буклет, брошура чи листівка будуть містити лише необхідну та корисну інформацію: види безоплатної правової допомоги і що входить до кожного з них, адреси, номера телефонів та ел.пошти Регіонального та місцевих центрів з надання БВПД, бюро правової допомоги, перелік категорій осіб, які мають право на безоплатну вторинну правову допомогу згідно Закону України «Про безоплатну правову допомогу», – яскраво змалював Федір Іванович, – Людина, яка прийде на прийом до депутату місцевої ради з питанням, що знаходиться у юридичній площині, отримає необхідну консультацію і буде знати, куди у подальшому звернутися для його вирішення.

       Ще багато цікавого було обговорено під час зустрічі, наприклад, засідання «круглого» столу, під час якого планується обговорення реалізації прав громадян на оскарження дій посадових осіб за наслідками розгляду звернення та підготовка матеріалів для фахівців контактного центру з покроковим описом механізму вирішення проблемних питань.

Отже, розпочинаємо плідну та довгострокову роботу з новими партнерами!


Телефон «гарячої лінії» Запорізького обласного контактного центру

0-800-503-508 (Дзвінки зі стаціонарних телефонів у межах України безкоштовні)

– е:mail: hotline@zoda.gov.ua

Для отримання консультацій чи роз’яснень з правових питань можна звертатися безпосередньо до

Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Запорізькій області:

– м.Запоріжжя, пр. Соборний, буд. 77, 8-й поверх

– телефон: (061) 224-44-50

– е:mail: office.zaporizhya@legalaid.gov.ua

віртуальна приймальня Рубрика: «Поставити питання юристу» на сайті Регіонального центру http://zaporizhya.legalaid.gov.ua