назад

Інформаційна кампанія про систему БПД у громадському транспорті Коростеня

01.08.2016 - gromtransport 2Відтепер коростенці можуть дізнатися про можливість отримати безоплатну вторинну правову допомогу навіть їдучі у громадському транспорті міста. Адже з 27 липня по 1 серпня працівники Коростенського місцевого центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у вигляді макету поширили інформацію про категорії громадян, які мають право на безоплатну правову допомогу та контактну інформацію Коростенського місцевого центру.

 На думку працівників центру – це приверне увагу громадян до системи безоплатної вторинної правової допомоги.

Під час того, як інтегратор місцевого центру Оксана Сергієнко розклеювала макет по салону маршрутного таксі, пасажири вже почали консультуватися – які документи потрібні для отримання правової допомоги та куди звернутися у випадку перебування в іншому районі. На що інтегратор детально роз`яснила місце знаходження усіх місцевих центрів. «А у випадку затримання – телефонуйте на номер гарячої лінії 0-800-213-103. Вам на допомогу приїде адвокат від держави, який буде захищати ваші інтереси», – зазначила Оксана Сергієнко.

Більшість пасажирів раніше чули про систему БВПД. А ті, хто почув вперше відмітили, що дана інформація є досить актуальною та корисною, особливо сьогодні.

01.08.2016 - gromtransport 1 01.08.2016 - gromtransport 3
01.08.2016 - gromtransport 4 01.08.2016 - gromtransport 5