назад

Консультування в режимі on-line

SuR 180223 0122 лютого начальник відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Олексій Рибалка та головний спеціаліст Ольга Дрозденко виступили у якості тренерів на практичному семінарі «Консультування в режимі online як спосіб розширення доступу до БПД», який відбувся в м. Харків.

На початку свого виступу перед працівниками системи БПД Харківської області Олексій Рибалка ознайомив присутніх із роботою відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області, зокрема із покладеними на нього завданнями, режимом роботи, кількістю дзвінків та спеціалістів, які їх приймають. Фахівець наголосив на тому, що не всі люди з тих чи інших причин мають можливість з’явитися до бюро або МЦ. «У цих ситуаціях, як варіант, може слугувати адресна правова допомога. Але є віддалені населені пункти, куди складно добиратися, та й бувають випадки, коли питання клієнта може бути вирішене без особистої присутності консультанта. Тоді нам на допомогу приходить скайп, який активно використовується працівниками системи БПД і, як показує практика, є ефективним засобом комунікації. По суті, скайп – це перехідний етап від консультацій у присутності клієнта (очних консультацій) до консультацій по телефону», – наголосив тренер. Далі Олексій Рибалка окреслив випадки застосування скайп-консультування, зазначив його переваги та недоліки й особливу увагу звернув на етику телефонного спілкування та побудову діалогу з клієнтом, при цьому зауваживши, що неабияку роль в роботі відіграють емоційний стан консультанта, його голос, слова та вирази, які він використовує під час спілкування.

SuR 180223 02

Головний спеціаліст відділу забезпечення роботи контактного центру Регіонального центру з надання безоплатної вторинної правової допомоги у Сумській області Ольга Дрозденко, у свою чергу, презентувала загальну схему консультування он-лайн й наголосила на важливості встановлення довірчих взаємин з клієнтом та підтримання їх упродовж усього процесу консультування. «Консультант підтримує клієнта, створює для нього умови психологічної безпеки й викликає у клієнта довіру до себе як до професіонала», – зауважила тренер. Також одним із ключових етапів у роботі з клієнтом фахівець назвала аналіз консультантом інформації (проблеми/ситуації) клієнта та надання рекомендацій.

SuR 180223 03Окрім цього, фахівці ознайомили учасників семінару з окремими технічними аспектами підготовки до Skype консультації. Тож, виступивши на семінарі в якості тренерів, представники БПД Сумщини поділилися з харківськими колегами вагомим досвідом та надали рекомендації, якими фахівці зможуть послуговуватися у своїй подальшій роботі.

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

За отриманням безоплатної правової допомоги звертайтеся до
місцевих центрів з надання безоплатної вторинної правової допомоги:

Конотопський місцевий центр –
41615, м. Конотоп, вул. Братів Лузанів, 43, тел. (05447) 6-23-47

Охтирський місцевий центр –
42700, м. Охтирка, вул. Перемоги, 13. тел. (05446) 4-22-23

Сумський місцевий центр –
40000, м. Суми, вул. Покровська 9/1.
тел. (0542) 66-51-08; 066-771-32-61; 098-380-69-38.

Шосткинський місцевий центр –
41100, м. Шостка, вул. Горького, 4. тел. (05449) 7-30-94

= = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = = =

Окрім того, в Україні діє єдиний номер з надання безоплатної правової допомоги –

0-800-213-103     (Цілодобово, в межах України – безкоштовно)

Зателефонувавши за ним, Ви зможете дізнатися адреси та контакти центрів у всіх регіонах України та отримати консультацію фахівців.