назад

На Сумщині виявили бажання стати начальниками бюро правової допомоги 43 особи

160418 0118 квітня 2016 року Оленою Демченко, директором регіонального центру, проведено робочу нараду, в якій взяли участь керівники структурних підрозділів та працівники. Розглянуто питання проведення конкурсу на посади керівників бюро правової допомоги, виконавської дисципліни; звіт відділу організаційної  роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації, показники діяльності місцевих центрів  тощо.

Як зазначила Олена Демченко, директор регіонального центру, з моменту оголошення конкурсу з відбору кандидатів на посади керівників бюро правової допомоги  в Сумській області виявили бажання взяти участь у ньому 43 особи.  Найбільша кількість кандидатів маємо по м.Ромни – 6 осіб. У решті районних населених пунктів чисельність кандидатів від 2 до 4 осіб. Час до 04.05.2016  ще є, тож варто спробувати власні сили усім зацікавленим юристам. Усього в області з 01.07.2016 запрацює 14 бюро правової допомоги.

Що ми знаємо про нашого земляка Андрія Тарнаруцького? Він був   журналістом, політичним аналітиком та юристом, який спеціалізувався на питаннях захисту прав людини. Коаліцією правничих проектів Сумської області спільно з обласним прес-клубом у березні цього року було оголошено конкурс публіцистичних матеріалів на премію імені  Андрія Тарнаруцького.

Приємним є те, що серед учасників цього конкурсу є інтегратори Конотопського, Шосткинського та Сумського центрів з надання БВПД, а саме: Валентина Волік, Юлія Зацаринна та Наталія Шестерніна. 

Про зміни в кадровому забезпеченні місцевих центрів з надання БВПД  проінформувала Оксана Коваленко, начальник відділу організаційної роботи, юридичного забезпечення діяльності та інформації. 

Про те, як працюють  адвокати системи БВПД на Сумщині  зазначила Ольга Коваленко, заступник начальника відділу організації надання БВПД. За її словами за період з 11.04.2016 по 17.04.2016 адвокатам видано 66 доручень, у тому числі: регіональним центром – 51, місцевими – 15. 

З інформацією. яким же виявився початок квітня для фахівців місцевих центрів, виступила Наталія Поставська, начальник відділу підтримки та розвитку інфраструктури. Вона зазначила, що за період роботи з 11.04.2016 по 15.04.2016 місцевими центрами прийнято 144 клієнти та зареєстровано 199 звернень.

За віковою категорією переважали особи віком від 35 до 60 років – 87. На другому місці – –  громадяни віком понад 60 років – 36. На третьому – від 18 до 35 років – 21. 

Cтатистика джерел отримання інформації про роботу місцевих центрів свідчить, що переважна більшість громадян про функціонування місцевих центрів дізналися, скориставшись порадою знайомих – 62 особи.

Використали інші джерела – 19 осіб, отримали інформацію від органів державної влади – 18, переглянули сюжети місцевого (обласного) телебачення – 14, отримали направлення з недержавної організації – 10, дізналися з програм місцевого радіомовлення – 9, проінформовані через друковані засоби масової інформації (газета, журнал) – 7, скористалися іншими інтернет-ресурсами – 4, через веб-сайт Координаційного (регіонального) центрів – 1.

За правовою допомогою громадяни зверталися за різними категоріями питань: соціальними – 29, спадковими – 29, іншими  цивільними – 25, сімейними – 23, земельними – 19, житловими – 17, договірне – 12, трудовими – 11, адміністративними – 9, іншими – 9, виконання судових рішень – 9, представництво осіб, які мають статус потерпілих у кримінальному провадженні – 7 .

За результатами перевірки наданих документів для 18 громадян місцевими центрами прийнято рішення про надання адвоката.

Учасники робочої наради виступили з повідомленнями щодо виконання планів роботи за минулий тиждень.

За результатами робочої наради надано протокольні доручення.