назад

Підсумки роботи бюро правової допомоги

Чаплинське бюроВ останні дні листопада на Херсонщині відкрилося ще одне бюро правової допомоги, яке підпорядковане Каховському місцевому центру з надання БВПД.      

28 листопада в смт Чаплинка, що на Херсонщині, відкрилося останнє із запланованих бюро правової допомоги. За цей час уже надано консультації 15 громадянам із земельного, спадкового, сімейного та інших видів права. Проведено правопросвітницькі заходи для громадян, зокрема молоді на базі центру зайнятості і Пенсійного фонду. Спільно з працівниками управління соцзахисту проводяться роз’яснення з питань отримання субсидії.  

1
2 3

Тож тепер на Херсонщині функціонує 16 точок активного поширення правової інформації для представників територіальних громад. Кожного робочого дня з 8-00 до 17-00 години жителі району можуть завітати до Чаплинського бюро правової допомоги, яке знаходиться у приміщенні Чаплинського пенсійного фонду по вулиці Грушевського, 38, де на них завжди чекають начальник відділу Олеся Чавурська та Вадим Поліщук. Зателефонувати до Чаплинського бюро правової допомоги можна за номером: 055 38 2 11 78.

Отже, третій місяць роботи всіх бюро Херсонської області свідчить, що такі структури дійсно потрібні і дуже затребувані. Так, з 1 по 30 листопада 2016 року до бюро правової допомоги області звернулося 740 громадян. Завдяки їх роботі за цей період 25 осіб отримали безоплатну вторинну правову допомогу. Якщо проаналізувати питання, з якими зверталися представники громади, то тут пальма першості належить соціально-побутовим питанням, зокрема: соціального забезпечення, земельного, сімейного, житлового, майнового права, а також питанням іншого цивільного права.

Фахівці бюро правової допомоги протягом листопада, власне, як і за попередні два місяці, активно розповсюджували інформацію про роботу бюро – проводили вуличне інформування:

інформування 2

готували публікації для ЗМІ – як друкованих, так і  інтернет-видань: 

Інтерв ю Берислав. МЦ Бюро правової допомоги чекає на звернення Високопільське бюро

До речі, у листопаді публікацій в ЗМІ значно збільшилось. Тут лідерами є Горностаївське бюро правової допомоги, про роботу якого постійно повідомляє місцевий портал новин «Горностаевка», не залишається байдужим до діяльності Іванівського бюро правової допомоги інтернет-видання Іванівського району Степ Ньюз. Дуже ефективною в цьому напрямку є робота Високопільського та Великоолександрівського бюро правової допомоги, які, зазвичай, розміщують корисну для громадян інформацію в друкованих ЗМІ.  А от начальник Білозерського бюро правової допомоги Ірина Маєвська виступила на обласному радіо «Таврія». 

Також працівники бюро розміщували інформацію про роботу системи БПД в цілому, так і бюро зокрема, на веб-сторінках органів місцевого самоврядування: 

4 5

Цікавим, на нашу думку, є досвід Нижньосірогозького бюро правової допомоги, яке через газету «Червоний промінь» від 04.11.2016 проінформувало громаду про результати своєї роботи. Можливо, цей досвід треба взяти на озброєння всім бюро.

Заходи з інформування роботи бюро проводилися в усіх центрах зайнятості: 

7
8 9

органах управління соцзахисту, служб у справах дітей; не залишилась поза увагою наших колег і правопросвітницька діяльність – 50 заходів проведено працівниками бюро: 

правопрсвітництво 11
правопросвіт. робота правопросвітницький захід

Проводилися зустрічі з працівниками районних відділів кримінально-виконавчої інспекції.

10

Постійно діючим є такий вид роботи, як виїзний прийом громадян,  кількість яких сягає 34. Фахівці бюро виїжджали навіть до громадян, які перебувають у лікарнях або до жінки-інваліда, аби надати безкоштовну консультацію юриста.  

14 15
13

Суттєвою є робота і спільні заходи з учасниками АТО: 

зустріч з АТО 17

Цікавими, на нашу думку, є зустрічі з представниками органів місцевого самоврядування, державними нотаріусами, результатом яких є домовленості про поширення інформації щодо послуг, які надають бюро правової допомоги, особливо що стосується забезпечення доступу до безоплатної вторинної правової допомоги соціально незахищених верств населення.

15230840 1827540670860134 6802257529220365797 n 15284109 1827540694193465 4792458282819658354 n

Працівники бюро постійно підвищують кваліфікацію, про що свідчать чисельні семінари, зокрема нещодавній тренінг, який зібрав у Регіональному центрі з надання БВПД майже всіх провідних фахівців бюро. 

4 5
7

Словом, всіляко інформуючи та популяризуючи роботу новостворених відділів системи БПД, маємо постійний зворотній зв´язок, коли представники територіальної громади все частіше звертаються до бюро за правовою допомогою.

Отже, підводячи підсумки трьох місяців роботи бюро, виходимо на такі показники: 

Кількість нових клієнтів, які звернулися до Бюро: 2142
Кількість зареєстрованих звернень клієнтів:  2565
Отримання консультації, роз’яснення, включаючи складення заяв, скарг та інших документів правового характеру (крім документів процесуального характеру)  2472
Складення процесуальних документів 60
Кількість зареєстрованих звернень осіб, за якими центром прийнято рішення про надання БВПД 87

Кругова діаграма по розподілу клієнтів

Розподіл клієнтів

Нагадаємо, з 1 вересня на Херсонщині запрацювало 16 бюро правової допомоги, які підпорядковані чотирьом місцевим центрам з надання БВПД – Бериславському, Голопристанському, Каховському та Херсонському. Ці структурні підрозділи покликані надавати безоплатну правову допомогу, юридичні консультації та роз’яснення, доступ до електронних сервісів Мін’юсту кожному, хто цього потребує.

Дізнатися про роботу та контактні дані бюро правової допомоги можна на сайті в розділі “Місцеві центри” та за посиланями нижче:

Дивись також:  Бюро правової допомоги Херсонщини: підсумки за другий місяць роботи